alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
- Steven Bleeker
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
16-03-2014 14:56 #138684
door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
Ziet goed uit Pieter,
Heb je ook wat meer info over wat voor materiaal gebruikt is? Eventueel detail foto's? Die van mijn 1800s zijn ook niet veel meer. Daar zou ik graag even aan gaan knutselen.
Alvast bedankt,
Steven
Heb je ook wat meer info over wat voor materiaal gebruikt is? Eventueel detail foto's? Die van mijn 1800s zijn ook niet veel meer. Daar zou ik graag even aan gaan knutselen.
Alvast bedankt,
Steven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-03-2014 18:38 #138693
door Pieter Singelenberg (GAST)
deze zonnekleppen zijn gemaakt door de stoffeerderij van een Volvo restaurateur; ik weet echt niet welke materialen er "inwendig" zijn gebruikt en het zit er mooi op dus ga ik dat niet uitelkaar halen...
in principe erg eenvoudig: een plaatje kunststof of hardkarton waar de bekleding (in mijn geval kunststof) omheen wordt geslagen, inkl om de originele metalen pijp, en wordt gestikt
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
"Steven Bleeker" schreef:
Ziet goed uit Pieter,
Alvast bedankt,
Steven
deze zonnekleppen zijn gemaakt door de stoffeerderij van een Volvo restaurateur; ik weet echt niet welke materialen er "inwendig" zijn gebruikt en het zit er mooi op dus ga ik dat niet uitelkaar halen...
in principe erg eenvoudig: een plaatje kunststof of hardkarton waar de bekleding (in mijn geval kunststof) omheen wordt geslagen, inkl om de originele metalen pijp, en wordt gestikt
- Steven Bleeker
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
17-03-2014 10:45 #138707
door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
Bedankt voor je antwoord,
Ik dacht dat je misschien had meegekregen hoe ze het gedaan hadden. Maar ik zou het inderdaad ook niet uit elkaar gaan trekken. Binnen kort maar eens proberen of ik iets moois kan fabriceren.
Ik dacht dat je misschien had meegekregen hoe ze het gedaan hadden. Maar ik zou het inderdaad ook niet uit elkaar gaan trekken. Binnen kort maar eens proberen of ik iets moois kan fabriceren.
20-03-2014 09:56 #138814
door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
Binnenkort de zonnekleppen voor de Jensen weer nieuw voorradig, de zonnekleppen voor de 1800S wordt nu aan gewerkt. Wellicht volgen daarna de amazon kleppen.......
- Pieter Singelenberg (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-03-2014 10:14 #138815
door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic alternatieven voor zonnekleppen Amazon?
nou, vanmorgen de nieuwe zonnekleppen goed kunnen/moeten uittesten op de A12, lage zon pal in m'n snufferd; verschil met de originele kleppen is (positief)groot