Help! raam mechaniek door gerot en NU ?
- dannys haarlem
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2013 22:35 #129582
door dannys haarlem
Help! raam mechaniek door gerot en NU ? is gemaakt door dannys haarlem
Hallo,
Van mijn amazone is de raam snor onder aan het raam zeg maar dat ijzeren stripje waar dat beugeltje aan zit door gerot.
Wat kan ik het beste doen is er nog wat te krijgen.
Lassen is lastig bij het raam en dat stripje is groten deels vergaan.
Van mijn amazone is de raam snor onder aan het raam zeg maar dat ijzeren stripje waar dat beugeltje aan zit door gerot.
Wat kan ik het beste doen is er nog wat te krijgen.
Lassen is lastig bij het raam en dat stripje is groten deels vergaan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
08-07-2013 23:12 #129586
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic Help! raam mechaniek door gerot en NU ?
Hallo,
moeilijke omschrijving van het stalen frame van het ventilatieruitje, waar het ventilatieruitrubber in geklemd hoort te zitten?
Dat rot namelijk regelmatig weg, demonteren en vervangen zal de enige oplossing zijn. Als je geluk hebt vind je nog een nieuw stalen frame (was toen ik het gezocht heb uitverkocht), maar dan moet je ook allerlei bevestigingspunten overzetten. Andere optie: zoeken naar een complete goede gebruikte, dan heb je alleen maar schroefwerk (en beter ook wat roestpreventief lakwerk).
succes, Rudi
moeilijke omschrijving van het stalen frame van het ventilatieruitje, waar het ventilatieruitrubber in geklemd hoort te zitten?
Dat rot namelijk regelmatig weg, demonteren en vervangen zal de enige oplossing zijn. Als je geluk hebt vind je nog een nieuw stalen frame (was toen ik het gezocht heb uitverkocht), maar dan moet je ook allerlei bevestigingspunten overzetten. Andere optie: zoeken naar een complete goede gebruikte, dan heb je alleen maar schroefwerk (en beter ook wat roestpreventief lakwerk).
succes, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- dannys haarlem
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2013 21:46 #129639
door dannys haarlem
Beantwoord door dannys haarlem in topic Help! raam mechaniek door gerot en NU ?
onder aan het raam zit een u profiel in de lengte daar aan vast een steun met kabel die steun is gescheiden van het u profiel die het raam vast houd
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-07-2013 23:21 #129648
door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Help! raam mechaniek door gerot en NU ?
Het gaat kennelijk om een zgn houder voor een portierraam.De ruit zit hier middels een rubber ingeklemd .Deze zijruithouders zijn nog gewoon nieuw te koop.Ze zijn links en rechts verschillend.