kussenvulling ES
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-06-2013 17:39 #129085
door union bp poelaert
kussenvulling ES is gemaakt door union bp poelaert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Oscar Keur (GAST)
- Elite lid
-
Minder
Meer
26-06-2013 18:59 #129089
door Oscar Keur (GAST)
Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)
Beantwoord door Oscar Keur (GAST) in topic kussenvulling ES
Ziet eruit alsof die van nordicar van boven is gefotografeerd,
en die van scancar van onderen..?
en die van scancar van onderen..?
Voor updates over de restauratie van een '70 164:
volvorestauratie.blogspot.com/
Klik hier voor het fotoalbum met (bijna) alle foto's (ook degene die niet in mijn topic of op mijn blog worden beschreven)
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-06-2013 20:08 #129092
door union bp poelaert
Beantwoord door union bp poelaert in topic kussenvulling ES
geen idee..., denk het niet. scheelt 25 euro, er moet toch een verschil zijn? Dikte, hardheid, niet of wel geschikt voor leder of skai....!?
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
26-06-2013 21:44 #129094
door Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi in topic kussenvulling ES
Om die van Nordicar zelf te maken moet je toch duidelijk meer vaardigheden hebben dan die van Scandcar: heel groot verschil in afwerking en rondingen. Nog een verschil kan zijn dat de een met een vezelversterkingslaag in het zitvlak is en de ander niet (bij die van Nordicar denk ik deze te kunnen zien, anders zou het zitvlak ook geen twee lagen schuim hoeven te zijn, daar zit de versterkingslaag hoogstwaarschijnlijk tussen, op de foto van Scandcar niet goed te zien, even navragen).
succes, Rudi
succes, Rudi
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-07-2013 13:18 #129410
door union bp poelaert
Dank je rudi. Wie kan me het welk aanraden van de twee? (25euro verschil)
Dank
BP¨
Dank
BP¨
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
04-07-2013 16:52 #129419
door Rudi
Beantwoord door Rudi in topic kussenvulling ES
Hallo Bruno,
opletten met de prijzen op de website van Scandcar: bij hun zijn de prijzen, ipv bij alle anderen, EXCLUSIEF BTW, dus ipv de bijna €50 waarmee je blijkbaar rekend met je verschil is het bijna €60, dus nog maar ongeveer €15 verschil.
De afwerking van die bij Nordicar is dus zichtbaar veel beter (dat is eventueel nog met wat vlijt na te bewerken, misschien maakt het ook niet zo veel uit als het schuim in de hoes gepropt zit, maar dat kan ik niet garanderen) maar zoals ik al genoemd heb zou het kunnen zijn dat die van Scandcar niet de verstevigingslaag heeft die ik bij die van Nordicar denkt te zien (dus navragen, die laag vind ik gezien het anders makkelijk doorzakken belangrijk, ofschoon ik niet weet of die er origineel in zit: dat zou ik eventueel eens bij een E/ES stoel die ik nog heb liggen kunnen kijken maar dat zou je bij je zelf ook kunnen nakijken/voelen, bij mijn 1800S heb ik deze verstevigingslaag overigens niet aangetroffen).
groeten, Rudi
opletten met de prijzen op de website van Scandcar: bij hun zijn de prijzen, ipv bij alle anderen, EXCLUSIEF BTW, dus ipv de bijna €50 waarmee je blijkbaar rekend met je verschil is het bijna €60, dus nog maar ongeveer €15 verschil.
De afwerking van die bij Nordicar is dus zichtbaar veel beter (dat is eventueel nog met wat vlijt na te bewerken, misschien maakt het ook niet zo veel uit als het schuim in de hoes gepropt zit, maar dat kan ik niet garanderen) maar zoals ik al genoemd heb zou het kunnen zijn dat die van Scandcar niet de verstevigingslaag heeft die ik bij die van Nordicar denkt te zien (dus navragen, die laag vind ik gezien het anders makkelijk doorzakken belangrijk, ofschoon ik niet weet of die er origineel in zit: dat zou ik eventueel eens bij een E/ES stoel die ik nog heb liggen kunnen kijken maar dat zou je bij je zelf ook kunnen nakijken/voelen, bij mijn 1800S heb ik deze verstevigingslaag overigens niet aangetroffen).
groeten, Rudi
- union bp poelaert
- Premium lid
-
Minder
Meer
04-07-2013 17:55 #129424
door union bp poelaert
super dank rudi !
Ik zal een reportage maken van de restauratie !
BP
Ik zal een reportage maken van de restauratie !
BP