Leren riemenset voor achterbank P1800S

Lees meer
12-03-2013 16:18 #124577 door Peter Rumen
Leren riemenset voor achterbank P1800S is gemaakt door Peter Rumen
Omdat ik volgend jaar aan de Noorkaapreis mee ga doen en op de achterbank moet beladen met bagage, ben ik op zoek naar een set riemen met bijbehorende beugeltjes (4x plus schroeven). Anders ben ik bang dat ik binnen de kortste keren de bagage achter in mijn nek heb liggen :x ....en dat is niet de bedoeling. Heeft iemand nog zoiets thuis liggen en doet er niets mee, of weet iemand een adres waar ze te koop zijn?


Mijn Volvo rolt, die van jou ook?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2013 17:12 #124582 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
Hoi Peter,

Ik heb nog een paar versleten riempjes en beugeltjes liggen. Die wil ik zelf weer gebruiken om in mijn auto te zetten.
Ik ben wel ff voor je gaan zoeken in ons onderdelenshop.
De riempjes die je zoekt kun je gewoon bij de club krijgen.
www.volvokv.nl/index.php?page=shop.produ...irtuemart&Itemid=163
De beugeltjes kon ik niet zo snel vinden. Maar ik verwacht dat je daar wel iets vervangend voor kan vinden.
Ik heb dat beugeltje bij mijn ouders liggen. Ik kan ze over 2 weken (dan ben ik daar weer) wel even opzoeken en de maten ervan naar je sturen zodat je opzoek kan gaan naar een vervanger ervoor.

Je kan ook even vragen bij de onderdelenshop of ze die misschien toch hebben liggen. het onderdeel nummer daarvan is 669657-9

Dat onderdeel nummer kun je zelf ook zoeken via global.gcp.se/global/catalogues/nav49270?type=sc . Dan moet je naar pagina 79 voor het plaatje en pagina 80 voor de code.

suc6, mocht je me hulp nodig hebben dan moet je het maar laten weten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2013 18:21 #124585 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
Hoi Peter,

Een vriend van mij heeft een bedrijf met veel leer-bewerking. Daar maken ze ook riemen. Ik kan het eens aan hem vragen. Zit in ieder geval redelijk zuidelijk voor je.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-03-2013 19:28 #124587 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
Ik heb de beugeltjes die onder de zitting horen. Die andere niet. Zaterdag meenemen naar de BALV? Daar zien we tenslotte iedereen! :lol:

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
13-03-2013 13:17 #124619 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
Peter,
Ik heb in het verleden leren riemen gekocht bij een schoenmaker, dit waren lage leren riemen voor koffers ed.
Mvg
Arnold

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 00:49 #124661 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S

"Rob Spoon" schreef:
Ik heb de beugeltjes die onder de zitting horen. Die andere niet. Zaterdag meenemen naar de BALV? Daar zien we tenslotte iedereen! :lol:


Hoi Rob,
Ik kom inderdaad zaterdag naar de BALV ;) . Als jij de beugeltjes meeneemt dan neem ik ze wel van jou over. De prijs regelen we dan wel!

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 00:49 #124662 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S

"Rob Spoon" schreef:
Ik heb de beugeltjes die onder de zitting horen. Die andere niet. Zaterdag meenemen naar de BALV? Daar zien we tenslotte iedereen! :lol:


Hoi Rob,
Ik kom inderdaad zaterdag naar de BALV ;) . Als jij de beugeltjes meeneemt dan neem ik ze wel van jou over. De prijs regelen we dan wel!

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 04:25 #124665 door Peter Rumen
Beantwoord door Peter Rumen in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S

"Steven Bleeker" schreef:
Hoi Peter,

Ik heb nog een paar versleten riempjes en beugeltjes liggen. Die wil ik zelf weer gebruiken om in mijn auto te zetten.
Ik ben wel ff voor je gaan zoeken in ons onderdelenshop.
De riempjes die je zoekt kun je gewoon bij de club krijgen.
www.volvokv.nl/index.php?page=shop.produ...irtuemart&Itemid=163
De beugeltjes kon ik niet zo snel vinden. Maar ik verwacht dat je daar wel iets vervangend voor kan vinden.
Ik heb dat beugeltje bij mijn ouders liggen. Ik kan ze over 2 weken (dan ben ik daar weer) wel even opzoeken en de maten ervan naar je sturen zodat je opzoek kan gaan naar een vervanger ervoor.

Je kan ook even vragen bij de onderdelenshop of ze die misschien toch hebben liggen. het onderdeel nummer daarvan is 669657-9

Dat onderdeel nummer kun je zelf ook zoeken via global.gcp.se/global/catalogues/nav49270?type=sc . Dan moet je naar pagina 79 voor het plaatje en pagina 80 voor de code.

suc6, mocht je me hulp nodig hebben dan moet je het maar laten weten.


Hoi Steven,
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik kan zaterdag al 2 beugeltjes voor de onderzijde van Rob Spoon overnemen. De beugeltjes aan de bovenzijde vindt ik ook nog wel ergens. Vindt de riemen wel behoorlijk aan de prijs, royaal € 25,- p/st.
Ga daar nog eens over brainstormen!

Mijn Volvo rolt, die van jou ook?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
14-03-2013 07:12 #124666 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
Prijs lijkt mij mee te vallen. Ze zijn groter dan een normale broekriem. En daarvoor is de gangbare prijs ook al vanaf 10 euro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-03-2013 10:11 #124670 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic Leren riemenset voor achterbank P1800S
De beugeltjes boven en onder zijn hetzelfde (zou ik na moeten kijken of ik er daar nog van heb).
Voor een dergelijke reis zou ik de achterbankleuning demonteren en het zitkussen weglaten (geeft meer plek) en sjorbanden ipv de leren riempjes gebruiken (die zitten aan een kant alleen maar ingehaakt en zijn door het gespsysteem niet traploos aan te trekken, sjorbanden lijkt mij zekerder). In mijn 1800 heb ik trouwens al lang de zitbanden onder het zitkussen door een hardboardplaat vervangen (dan moet je wel een hoekprofieltje monteren waar die op ligt), daardoor heb ik daar nu een goede ruimte voor wat gereedschap, onderdelen etc.
groeten, Rudi

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.