Amazon waardige kinderstoel
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2013 13:22 #123458
door Marcel Jonges (GAST)
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
Amazon waardige kinderstoel is gemaakt door Marcel Jonges (GAST)
Al een tijdje denk ik na over het opnieuw bekleden van een foeilelijke rode Maxi Cosi kinderstoel, zodat mijn dochter in stijl vervoerd kan worden in mijn Amazon. De bedoeling is dat de stoel enigszins matcht met de auto.
Afgelopen week de stoelhoes in de wasmachine geverfd naar donkergroen, de kleur van mijn Volvo. Gisterenavond maar eens met het echte werk begonnen; een Volvo-logo op de hoofdsteun, ná verwijderen van het Maxi Cosi-logo. Nu schijnt een naaimachine hier niet écht voor gemaakt te zijn...
Komende week op zoek naar cognac kleurige stof, voor over de rode schouder-pads waar de groene kleurstof helaas geen grip op kreeg.
Voor nu een prima en lekker warm klusje voor in huis. Wordt vervolgd.
Marcel
Afgelopen week de stoelhoes in de wasmachine geverfd naar donkergroen, de kleur van mijn Volvo. Gisterenavond maar eens met het echte werk begonnen; een Volvo-logo op de hoofdsteun, ná verwijderen van het Maxi Cosi-logo. Nu schijnt een naaimachine hier niet écht voor gemaakt te zijn...
Komende week op zoek naar cognac kleurige stof, voor over de rode schouder-pads waar de groene kleurstof helaas geen grip op kreeg.
Voor nu een prima en lekker warm klusje voor in huis. Wordt vervolgd.
Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2013 12:26 #123555
door Marcel Jonges (GAST)
Beantwoord door Marcel Jonges (GAST) in topic Amazon waardige kinderstoel
Gisteren met nieuwe stof o.a. de schouder-pads opnieuw bekleed. Vanochtend de hele handel in elkaar gezet:
Vanmiddag eens in mijn auto opmeten wat de noodzakelijke lengte autogordel is voor deze stoel. Nordicar verkoopt universele 3-punts veiligheidsgordels voor achterin (€ 34,95; Model AG003NOR), waarvan het lange deel 2.36 meter lang schijnt te zijn....
Vanmiddag eens in mijn auto opmeten wat de noodzakelijke lengte autogordel is voor deze stoel. Nordicar verkoopt universele 3-punts veiligheidsgordels voor achterin (€ 34,95; Model AG003NOR), waarvan het lange deel 2.36 meter lang schijnt te zijn....
- 05703-dummy
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
18-02-2013 15:45 #123596
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic Amazon waardige kinderstoel
ziet er erg stijlvol uit! :mrgreen:
tis ff werk maar dan hebbie ook wat!
tis ff werk maar dan hebbie ook wat!
Groet, Hans
- k den Besten
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-02-2013 16:59 #123599
door k den Besten
Beantwoord door k den Besten in topic Amazon waardige kinderstoel
Dat is zeker een Amazon waardig;)