Hoofdsteun Volvo Amazon

• Arno Pfennings
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-02-2013 18:31 #123434 door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic Hoofdsteun Volvo Amazon
Nu alleen nog wachten op de toch wel heel speciale kleur hoofdsteunhoezen (409)....wachttijd...3maanden :roll: :o ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Arno Pfennings
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-02-2013 19:32 #123541 door Arno Pfennings
Misschien dat iemand ook dergelijke oudere uitvoering van stoelen heeft en zelf nogal lang is en het probleem herkend. Ik heb nu de midden-voor hoogtestelschroef van de stoel helemaal naar beneden gedraaid (zou nog dieper kunnen als ik de borgmoer ervan af laat) en de 2 hoogteinstellingen links en rechts met 2 bouten in de onderste stand gemonteerd. Op die manier is er genoeg ruimte tussen hoofd en dak maar helt de stoelleuning duidelijk naar achter.

Dit zit op zich nog niet verkeerd maar de positie van de hoofdsteunen is nu wel heel ver van het hoofd af.
Misschien nog een poging om de midden-voor stelschroef te ontdoen van de moet en het oog helemaal naar binnen draaien en hierbij de zijmontagebouten een tandje hoger zetten?

Andere ideeën of ervaringen?

• Arno Pfennings
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
16-02-2013 20:29 #123542 door Arno Pfennings
Ach, nu ik toch bezig ben nog maar een vraagje ;)

De hendels om de rugleuning van positie te verstellen (2 standen :D ) zitten nu aan de deurkanten....is dit de juiste plek of horen ze eigenlijk aan de binnenkant te zitten bij het gordelbevestigingsoog?

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD