Monteren nieuwe stoelhoes Amazon
- Marc Schunck
-
- Elite lid
-
Minder
Meer
11-11-2012 01:05 #120238
door Marc Schunck
Monteren nieuwe stoelhoes Amazon is gemaakt door Marc Schunck
Ik heb een nieuwe stoelhoes voor het zitgedeelte. BIj de originele stop je de 2 schuimrubber stukken erin schuif je de stalen stangetjes door de stoffen flapjes en maak je vervolgens de 3 stalen stangetjes aan elkaar vast met wat krammetjes. De nieuwe hoes is echter open aan de zijkanten (stoffen gedeelte zit niet vast aan skai) en er is geen mogelijkheid om de stalen stang door het stoffen gedeelte te schuiven. Hoe moet dit worden vastgemaakt ? Zoals het nu is zie je het schuimrubber er aan de zijkant uitkomen en staat er geen spanning op het skai gedeelte.
Zie foto met zowel een originele als de nieuwe onderkant.
Zie foto met zowel een originele als de nieuwe onderkant.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11-11-2012 01:52 #120240
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Monteren nieuwe stoelhoes Amazon
Waar komt die nieuwe hoes vandaan ?. Als ik het zo zie is deze wat slordig in elkaar gezet, de zijkant moet gewoon gestikt zijn, passen de drukknopen wel en kun je het kussen op het frame vastklikken.
Als dit ook niet kan zou ik het terug geven aan de verkoper, er worden momenteel veel interieurs aangeboden. gebruikt moet lukken en nieuw zou via Nordicar kunnen worden aangeschaft, vind ik wel prijzig.
Als dit ook niet kan zou ik het terug geven aan de verkoper, er worden momenteel veel interieurs aangeboden. gebruikt moet lukken en nieuw zou via Nordicar kunnen worden aangeschaft, vind ik wel prijzig.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.