Los lampje onder dashboard
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Ik heb onder het dashboard van mijn 1800E een los lampje hangen, ergens in het elektrisch schema staat een lampje van de kachel-regeling. Kan dit het het lampje zijn en heeft iemand een foto hoe het heeft gezeten. Sowieso zou ik graag een paar foto's willen hebben van de onderkant van het dashboard, hoe de bekleding daar zit.
Mvg
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Raf Soef
- Senior lid
-
- Rudi
-
- Platinum lid
-
een foto van wat je beschrijft maakt het geheel wat makkelijker, het kan het lampje zijn dat jij beschrijft en dat van Raf.
Het dashboard heeft aan de onderkant trouwens geen bekleding.
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Als je je hoofd onder het Dashboard steekt, ja dat is lastig, kun je aan de achterzijde van de verwarmingschuifjes een ronde opening voor een lampje zien.
Als het goed is is de lengte van het snoer precis toereikend om hem daar in te zetten.
Er zijn meerdere isntrumenten met verlichting, dus even stoeien met de lengte en dan zie zo waar hij in hoort.
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
Mvg
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
Ik heb een foto van het paneel met de schuiven van de verwarming, zijn de groene glaasjes de verlichting?
Dan weet ik waar het lampje moet zitten. Ik heb ondertussen wel gemerkt dat bij het opknappen van een oude auto het lastigste is om de verdwenen delen voor elkaar te krijgen.
Mvg
Arnold
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
"Arnold de Groot" schreef:
Hallo,
Ik heb een foto van het paneel met de schuiven van de verwarming, zijn de groene glaasjes de verlichting?
Dan weet ik waar het lampje moet zitten. Ik heb ondertussen wel gemerkt dat bij het opknappen van een oude auto het lastigste is om de verdwenen delen voor elkaar te krijgen.
Mvg
Arnold
Jup, die glaasjes zijn voor de verlichting. Lampje moet erboven zitten.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.