achterbank ama combi te heet gewassen??
- Hansw
-
- Platinum lid
-
Bij deze een raar probleempje. In onze combi zit een achterbank (leuning) die gekrompen lijkt. De twee originele steuntjes waar de bovenste pennen in moeten grijpen lijken te wijd uit elkaar te staan. De achterbank leuning zit goed in de onderste twee scharnierpunten. Toch grijpt hij maar net in de vergrendeling. Heeft een van jullie een idee wat de oplossing zou kunnen zijn (of de oorzaak?).
Ik hoorde eens dat de achterbank van een 145 nagenoeg hetzelfde is, maar of die erin zit, weet ik niet. zou dat het kunnen zijn?
Groeten,
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Als het wel past dan is dit nieuw voor mij, dan kan een 245 achterbank er ook in die is weer voor 90% gelijk aan een 145. De achterbanken werden ook in leer geleverd en met middenarm steun, weer een beetje meer luxe in de combi.
- Daan van Oosten Slingeland
- Platinum lid
-
'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Hansw
-
- Platinum lid
-
het lijkt me sterk dat daar nog extra rubbertjes overheen kunnen (en dat die dan ook nog de vergrendeling verzorgen??)
en Niek, nee, de bank of het mechanisme is niet krom. ik kan hem prima verdraaien, en ze komen links en rechts evenver naar buiten toe..
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
- Hansw
-
- Platinum lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Het zou (theoretisch) ook kunnen dat de combi bovenaan te breed is.. misschien eens met een meetlint met een andere combi vergelijken? (breedte van bankje en afstand tussen de steuntjes)
- Marcel Smelter (GAST)
- Platinum lid
-
Amazon Combi '66
- Hansw
-
- Platinum lid
-