Pookhoes 1800ES
- Erik Ciesluk
-
- Platinum lid
-
"Boele Braaksma" schreef:
"Ed van der Zee" schreef:
Wat ik van de 144/164 latere types met de rechte pook heb geleerd, is een passend stuk schuimrubber op de pook te plaatsen. Scheelt enorm in het geluid, eenvoudig te monteren door even de pook eruit te halen.
Ik ging er ook vanuit dat Rudi dit bedoelde. Bij de Combi kwam ik dit ook tegen. Waarschijnlijk door mijn vader geklust.
Maar eens kijken waar ik dat spul koop in zo'n kleine hoeveelheid.
Even bij een stoffeerderij vragen. Ze gooien gigantisch grote hoeveelheden van dat spul weg.
Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
groeten, Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
- Arnold de Groot
-
- Platinum lid
-
- Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Ik heb pas geleden bij de Delfse polyether shop schuimrubber voor mijn achterbank kussen gekocht. Kost weinig en ik denk dat je een klein stukje zo mee kan nemen van het afval. loungekussens.com/DPS/
Mvg
Arnold
Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100
- 11019-dummy
-
- Platinum lid
-
Aangezien mijn combi uit 63 nog niet gerestaureerd is en ook om de pook onder de rubberhoes een stuk schuimrubber heeft waar je de leeftijd aan afziet denk ik niet dat je vader dit zelf geklust heeft!"Boele" schreef:
Ik ging er ook vanuit dat Rudi dit bedoelde. Bij de Combi kwam ik dit ook tegen. Waarschijnlijk door mijn vader geklust.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Jacques Smeets" schreef:
Aangezien mijn combi uit 63 nog niet gerestaureerd is en ook om de pook onder de rubberhoes een stuk schuimrubber heeft waar je de leeftijd aan afziet denk ik niet dat je vader dit zelf geklust heeft!"Boele" schreef:
Tja, het kan natuurlijk origineel zijn. Nog niet opgezocht in het onderdelenboek!
Bij mij moet er eigenlijk ook een nieuw stuk in. Doe ik wel wanneer er schone olie in de OD gaat. Dan moet de pook er toch uit.
- Rudi
-
- Platinum lid
-
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.