bevestiging schutbordbekleding

• Jasper Boonman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2012 21:51 #109587 door Jasper Boonman (GAST)
bevestiging schutbordbekleding is gemaakt door Jasper Boonman (GAST)
Hallo

Kan iemand mij uitleggen hoe jullie de schutbordbekleding bevestigen? Zijn hier dopjes o.i.d. voor te koop die het bevestigen aan de carrosserie mogelijk maken? Mijn vorige bekleding was van paardenhaar, maar deze was compleet verweerd.

Groet
Jasper Boonman (volvo amazon)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marcel van den Berg
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
09-01-2012 22:10 #109589 door Marcel van den Berg
Beantwoord door Marcel van den Berg in topic bevestiging schutbordbekleding
Hallo Jasper,

toevallig heb ik vorige week een nieuwe mat onder mijn dashboard gemonteerd. Ik neem aan dat je die bedoeld.
Ik heb de mat gekocht bij Bakkenes en weet niet over er verschil zit is de matten van verschillende leveranciers. Ik heb me bij het monteren niets aangetrokken van de originele bevestiging. (inderdaad met die (verteerde) rubber dopjes) De onderzijde van de mat zit bij mij klem achter de vloerbedekking. Die moet dan wel ver genoeg ophoog zijn gezet.
Verder zit de mat klem om de kachelkast en klem achter het handschoenenplakje. Ook kan je de mat nog achter de kartonnen schopplaten stoppen. Als laatste heb ik de mat boven het handschoenenplankje met een tiewrapje vast gezet aan een daar aanwezig oogje en in de buurt van de stuurkolom heb ik de mat nog ergens aan vast gezet. Binnen een uurtje gepiept.

Succes ermee
Marcel

Volvo 121, 1962, B18A, in de onweerstaanbare kleur reebruin. Ondergaat thans een totaalrestauratie........

• Jasper Boonman (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2012 22:17 #109590 door Jasper Boonman (GAST)
Beantwoord door Jasper Boonman (GAST) in topic bevestiging schutbordbekleding
Hai Marcel

Ik ga nog eens op onderzoek uit. Ik heb inderdaad dezelfde mat als die bij Bakkenes. Dank voor de tip

Gr
Jasper

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD