Rugleuning schiet achterover!
- R. Koning (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-03-2011 19:32 #101363
door R. Koning (GAST)
Rugleuning schiet achterover! is gemaakt door R. Koning (GAST)
Bij zowel de bestuurdersstoel als bij de passagiersstoel van onze Volvo 144 (1973) schiet de rugleuning achterover wanneer je daar tegenaan drukt.
Het is net of de hendel waarmee je de rugleuning vast moet zetten niet goed meer functioneert.
Herkent iemand dit probleem en is dit makkelijk op te lossen of het een kwestie van twee nieuwe stoelen zien te regelen?
Het is net of de hendel waarmee je de rugleuning vast moet zetten niet goed meer functioneert.
Herkent iemand dit probleem en is dit makkelijk op te lossen of het een kwestie van twee nieuwe stoelen zien te regelen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
11-03-2011 22:00 #101365
door Ed van der Zee
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Rugleuning schiet achterover!
Heteerste waar ik aan denk is de handel, aan de portierkant, om de stoel vast te zetten, deze moet helemaal naar voren worden gedrukt. Het kan zijn dat de plaatjes per ongeluk met iets van schoonmaakmiddel met vet in contact zijn gekomen, dan kun je hem niet meer strak genoeg krijgen.
Om zeker te weten welke stoel je hebt, en een goed advies te geven, zou ik een foto willen zien van de portierzijde, denk je dat dit lukt ?
Om zeker te weten welke stoel je hebt, en een goed advies te geven, zou ik een foto willen zien van de portierzijde, denk je dat dit lukt ?
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
- R. Koning (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-03-2011 08:31 #101368
door R. Koning (GAST)
Beantwoord door R. Koning (GAST) in topic Rugleuning schiet achterover!
Ik wil wel een foto plaatsen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen op het forum.
Het is inderdaad een hendel die je helemaal naar beneden moet drukken.
Het zou een APK afkeurpunt zijn, maar hij is er toch doorgekomen en er zit weer voor twee jaar APK op.
Het is inderdaad een hendel die je helemaal naar beneden moet drukken.
Het zou een APK afkeurpunt zijn, maar hij is er toch doorgekomen en er zit weer voor twee jaar APK op.
- Rene Brandt
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-03-2011 09:58 #101369
door Rene Brandt
Beantwoord door Rene Brandt in topic Rugleuning schiet achterover!
apk of niet , zo wil je toch niet rijden 
als je geluk hebt is er een veertje los maar ik den eerder aan een versleten mechaniek.
bekledingsdelen zijn duur maar de frames en mechaniek zijn geen fluit waard in de handel dus goedkoop aan te komen via marktplaats of de handel , even de bekledingsdelen omzetten en klaar
als je geluk hebt is er een veertje los maar ik den eerder aan een versleten mechaniek.
bekledingsdelen zijn duur maar de frames en mechaniek zijn geen fluit waard in de handel dus goedkoop aan te komen via marktplaats of de handel , even de bekledingsdelen omzetten en klaar