snelle snelheidsmeter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2001 19:16 #57743 door
snelle snelheidsmeter is gemaakt door
Mijn snelheidsmeter geeft een (veel) te hoge snelheid aan. +/- 40 km/h te veel. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen?Theo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2001 21:57 #57977 door
Beantwoord door in topic snelle snelheidsmeter
Het exacte probleem heb ik ook. Volgens zeggen weet ik, dat er in de versnellingsbak niet de juiste "verloopstuk" gebruikt wordt om het signaal via de kabel naar de snelheidsmeter te sturen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-04-2001 22:13 #57976 door
Beantwoord door in topic snelle snelheidsmeter
Controleer de kleur van het tellertandwiel en neem eens contact op met Nordrive. Zie adv. achter in VCM

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-04-2001 22:30 #57975 door
Beantwoord door in topic snelle snelheidsmeter
mijn combi gaf een veel te lage snelheid aan, vervanging van de tellerklok(daar zit nl het verschil in) gaf het goede resultaat.nb de overbrenging in de klok staat vaak op de klok zelf aan de linkerkant. ik heb er nog een liggen trouwens, mag je zo hebben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-05-2001 00:28 #57974 door
Beantwoord door in topic snelle snelheidsmeter
Marcel,Volgens mij is mijn vorige berichtje op de een of andere manier niet doorgekomen. Daarom hier nog een nieuwe poging: Ik wil die klok wel graag hebben, zeg maar waar ik hem op moet halen.....Groetjes Theo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-06-2001 00:56 #57973 door
Beantwoord door in topic snelle snelheidsmeter
Op 27-4-2001 schreef Marcel Smelter: de overbrenging in de klok staat vaak op de klok zelf aan de linkerkant. ik heb er nog een liggen trouwens, mag je zo hebben."Ik heb je toen een berichtje gestuurd dat ik hem graag wilde hebben, maar geen reactie gehad. Misschien is het bericht niet aangekomen, dus nog maar een poging met een nieuw bericht. Marcel, zou je me kunnen mailen waar ik 'm op kan halen? Mijn emailadrs is: theow@mexicomail.comGroetjes Theo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.