nog eens autogordels

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-05-2001 07:24 #57680 door
nog eens autogordels is gemaakt door
Remko (maar ook reacties van anderen zijn natuurlijk welkom),Dank voor je antwoord. Scheelt straks weer een hoop gepuzzel en ellende.Niettemin toch nog twee vragen.Ik begrijp dat je voorin rolgordels hebt gezet. Ik ben hetzelfde van plan. Wat voor soort rolgordels heb jij gebruikt? Nieuwe? Of uit een sloopauto, en dan welk merk (Volvo)?Was het vervolgens niet mogelijk de 'oude' gordels van voor naar achteren te verplaatsen?Groet & dank,Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-05-2001 09:04 #58212 door
Beantwoord door in topic nog eens autogordels
De rolgordels die ik voorin heb gezet, komen eveneens van een onderdelen-handelaar (in mijn geval Nordicar). Het zijn nieuwe, universele gordels, die eveneens op veel plaatsen te verkrijgen zijn. Deze zijn helemaal eenvoudig te monteren (nl. op de bevestigingspunten van de oude gordels) hoewel ook hiervoor geldt dat je wat nieuwe bouten moet kopen. Ook moest ik het gat van de middelste sluitingen wat groter veilen, aangezien deze niet over de vaste bout pasten (op de plaats van de sluithaak op de tunnel). Je zou ook gordels uit een sloopauto kunnen halen, ik heb rondgekeken op de sloop, maar vaak ziet het rolmechanisme er niet uit: deze zit normaal nl. achter plastic. Wel leuk is dat je dan bijv. beige gordels kan uitzoeken. Ook is het dan meer gezoek voor passende gordels...Sterkte ermee.. Of de oude voorgordels achterin passen? Moet je even uitzoeken. De haak in het midden wordt wellicht wat lastig...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.