nieuw hemeltje

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2001 00:06 #57614 door
nieuw hemeltje is gemaakt door
Hallo,Ik wil een ander hemeltje in mijn amazon uit 66 plaatsen, omdat de huidige vies en gescheurd is. Echter heb ik gehoord dat ik de voorruit en de achterruit eruit moet nemen om het hemeltje te bevestigen. Klopt dit verhaal voor een amazon of is dat bij een ander model?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2001 16:46 #58368 door
Beantwoord door in topic nieuw hemeltje
Heb ik een week geleden gedaan met beide ruiten erin, gaat iets moeilijker maar lukt toch.Van achter naar voor en dan zijwaarts met een kunststof spatel.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2001 12:56 #58367 door
Rik,Ik zit er over te denken om hetzelfde uit te voeren. Kun iemand me aangeven hoe je (op de juiste manier ;) het hemeltje verwijderd en weer aanbrengt ? Of een nieuw hemeltje een kostbare aangelegendheid gaat worden ? Het een actie is die je simpel zelf kunt uitvoeren ?Jos

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2001 13:03 #58366 door
Hallo JosIk heb gehoord dat een nieuw hemeltje aanbrengen niet de leukste klus is. ik heb iemand gevonden die dat voor me wil doen. Dus ik laat het doen. Ik zou dus niet weten wat een goede en een slechte manier is. Ik ben wel benieuwd of meerdere mensen het een lastige klus vinden.Groet, Rik

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2004 17:31 #58365 door
Rikhet is al even geleden en ik moet ook mijn hemeltje vervangen, degene die je geholpen heeft zou die dat nog een keer willen doen ?ik woon in Eoe (gld)Fred Peen0578 627277

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2005 23:16 #58364 door
Dag Fred, kan je ook mij het adres geven van die "hemelkundige", want bij mijn Amazon liggen de ruiten er al uit ivm restauratie. Alvast dankjewel! Groeten uit Rob

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD