bekleding stoelen 444-l 1957

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2001 22:15 #57551 door
Zoals je kunt zien in de aanhef ben ik het bezit van een dierbare 444. Maar de bekleding is al jaren een doorn in het oog. Maar voor ik die zomaar ga laten bekleden zit ik met een paar vragen. De kleur van mijn 444 - L is groen (kleur 47?) maar wat was voor die tijd de kleur- en motiefstelling voor de bekleding? Daar ben ik nog niet achter. Daarnaast zoek ik een goede bekleder die het goed doet en - natuurlijk - niet al te duur is. Maar waar zitten die in de omgeving Rotterdam? Wie weet raad?En als al die goede bekleders nou eens te duur zouden zijn, kan het makkelijk zelf gedaan worden? Heeft iemand dit al eens gedaan en hoe waren zijn/haar bevindingen? Kan hij/zij tijd vrijmaken om het mij te leren, want ik vind het wel leuk om dat soort zaken ook te kunnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2001 23:43 #58524 door
Beantwoord door in topic bekleding stoelen 444-l 1957
Beste Paul,ik kan me herinneren, dat er enige tijd geleden, pakweg 1978 of zo, van de hand van Bert Groefsema een compleet overzicht gepubliceerd is van kleuren en bijpassende bekleding. Wellicht kan de archivaris jou van dienst zijn.Bekleders: vraag het bestuur regio West, maar wat de één goed vindt, kan in de ogen van een ander prutswerk zijn. Aanbevelen is altijd lastig.Sterkte met zoeken.Siang Phoa.ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-08-2001 15:14 #58523 door
Beantwoord door in topic bekleding stoelen 444-l 1957
Bij kleurnummer 47 (smaragdgroen) hoort een bekleding met nummer 10-128, dit moet op je type plaatje staan onder "Klädsel". een beschrijving van deze bekleding heb ik, maar helaas in het zweeds zodat ik er niet veel van kan maken, als je dat wil hebben dan zal ik proberen het over te typen.groetjes Kees Vos vosd@ede.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.