dashboardverlichting 145

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2001 17:20 #57532 door
dashboardverlichting 145 is gemaakt door
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik bij de lampjes van mijn dashboard van mijn 145? Ik kan in mijn boeken namelijk niet vinden hoe deze te vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-09-2001 18:12 #58570 door
Beantwoord door in topic dashboardverlichting 145
In principe: Sloopt en gij zult vinden. Doe het uiteraard met beleid. Van welk jaar is het dashboard?Groeten,Rob.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2001 10:31 #58569 door
Beantwoord door in topic dashboardverlichting 145
De 145 komt uit 1971, het probleem is echter dat ik nergens schroefjes zie dus ik weet niet waar ik moet beginnen met "slopen".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-09-2001 11:40 #58568 door
Beantwoord door in topic dashboardverlichting 145
Via de achterkant kom je bij de lampjes. Deze zitten in een houder welke je een kwartslag moet draaien. Het is nogal een "gefrunnik". Makkelijker is, zeker de eerste keer, om je instrumentarium even te kantelen. Hoe? eerst even de accuklemmen los om de gevolgen van kortsluiting te voorkomen, dan zitten er aan de achterzijde van je insrumentarium zowel links als rechts twee boutjes met een langwerpig kunstof "handvat" deze moet je losdraaien. Vervolgens kun je je instrumentarium kantelen en kom je goed bij de lampjes (te koop in elke auto-materialenzaak) gaat het kantelen moeilijk dan moet je nog even de snelheidsmeterkabel losschroeven. (deze zit geheel rechts) Veel succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.