achterbank

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-09-2001 20:52 #57490 door
achterbank is gemaakt door
Het verwijderen van de rug leuning van een achterbank van een amazon combi. De leuning kan naar voren klappen voor het vergroten van de laadruimte maar echt weghalen lukt mij niet. Vanonderen zitten 2 pinnen waarop hij scharniert. Wel heb ik een afdekking gezien in de binnenkant van de wielkasten. Is het de bedoeling dat men van daaruit de achterbank kan demonteren? Gaarne advies voordat ik onnodige dingen los gaat halen. mvg Dolf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 11:05 #58683 door
Beantwoord door in topic achterbank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2001 11:07 #58682 door
Beantwoord door in topic achterbank
Rolf,de scharnierende pennen, volgens mij zijn de alle twee verend, 1 zeker, kan je indrukken, richting midden bank, zodat je de rugleuning weg kan draaien.Succes, Marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-10-2001 12:12 #58681 door
Beantwoord door in topic achterbank
Als je voor in de auto zit en naar achter kijkt is de rechterpen (draaipunt) indrukbaar. Door deze in te drukken met een plat voorwerp kan je de rugleuning eruit halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2001 13:51 #58680 door
Beantwoord door in topic achterbank
De rechter pen van de achterbankrugleuning kun je naar binnen duwen; dan is de rugleuning te verwijderen.Ga alsvolgt te werk; zitting opklappen, rugleuning naar voren klappen. Bij het rechter scharnierpunt de plastic stofhoes opzij (richting bank) duwen. Nu kun je met een kleine schroevendraaier de scharnierpin opzij duwen en de rugleuning een beetje optillen. De linker scharnierpen zit vast dus als je deleuning iets opzij beweegt komt hij links vanzelf los.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 19:16 #58679 door
Beantwoord door in topic achterbank
Nee niet van buitenaf.De pinnen waarop ie scharniert kun je induwen met een schroevendraaier.Kom je er niet uit....dan kom je gezellig naar Classic Repair Parts in Waalwijk.Wij doen het graag voor je.Ook voor vele onderdelen zijn wij in beeld.M.vr.gr.Huub LommersJacques WagtmansCRP Waalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.