vloer interieur

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-10-2001 09:40 #57454 door
vloer interieur is gemaakt door
Ik heb het oude jute van mijn vloer afgehaald en wil ander isolatiemateriaal erop doen. Wat is goed spul?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-10-2001 11:43 #58797 door
Beantwoord door in topic vloer interieur
Ik heb onderleg tapijt gebruikt, verkrijgbaar bij de tapijthandel. Informeer bij het VOD mogelijk hebben zij het kan en klaar.Zie ook de vraag van Klaas op 10-10-2001vr.gr. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-10-2001 22:07 #58796 door
Beantwoord door in topic vloer interieur
op de vloer van mijn Mini heb ik parketondervloer gelegd. In dat kleine koekblikje helpt dat echt om het lawaai wat te dempen. Zodra ik de tijd maak om mijn Amazon leeg te maken, dan komt dat spul ook daar op de bodem.Siang Phoa, ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 00:35 #58795 door
Beantwoord door in topic vloer interieur
wat ik in mijn vorige reactie vergeten ben te vertellen, is dat dit een soort aluminiumfolie op schuim is, gekocht bij de Gamma, wat gelegd wordt tussen de oorspronkelijke vloer en het parket of laminaat. Het lijkt geen vocht op te nemen, maar dat is geen bezwaar, als jouw auto lek is, moet je sowieso regelmatig dweilen of tzt een lascursus volgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 12:16 #58794 door
Beantwoord door in topic vloer interieur
Ik ben de autosloop opgegaan en heb ondertapijt uit een sloopwagen gehaald. In de Kofferbak liggen vaak de grootste stukken. Dit spul is er speciaal voor gemaakt en lekker stevig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 18:55 #58793 door
Beantwoord door in topic vloer interieur
Wij hebben laatst voor een klant de gehele vloer bekleedt met zgn anti dreunplaten. Met de verfstripper erop gebrand en dat is erg mooi. Daarnaast is het ook erg geluidswerend.Wij kunnen dat voor je verzorgen.Bel eens.Huub LommersJacques WagtmansClassic Repair PartsWaalwijk0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.