dagteller

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 11:58 #57443 door
dagteller is gemaakt door
Nog een vraag:De dag(kilometer)teller van mijn Amazon heeft het lange tijd niet gedaan. Nu is ie opeens gaan werken. Weet iemand of je die ook op nul kan zetten en zo ja hoe? Dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 12:01 #58834 door
Beantwoord door in topic dagteller
Ja, onder je dashbord zit een draaiknopje als je hier aan draaid staat je teller weer op nul. Ga maar eens op je rug liggen en kijk er maar eens onder. Een dik bolletje wat met een draad aan je tellermechanisme vast zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-10-2001 13:09 #58833 door
Beantwoord door in topic dagteller
Mijn ervaring is dat je dat beter kunt doen terwijl je stilstaat. Niet omdat je rijdend beter niet onder het dashboard kunt kruipen, maar omdat je de teller niet terug kunt zetten terwijl je rijdt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2001 10:14 #58832 door
Beantwoord door in topic dagteller
Onder je dashboard ter hoogte van je stuur zit een "ruwe" ronde knop waaraan je kunt draaien. Wanneer je deze niet opmerkt moet je ff ondersteboven onder je stuur gaan hangen dan zie je 'm zeker zitten. Met een kabeltje eraan richting telle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2001 23:04 #58831 door
Beantwoord door in topic dagteller
Hoi Joost,Als je een oudere Amazone hebt kan het ook zijn dat je het knopje naar beneden moet trekken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-10-2001 13:03 #58830 door
Beantwoord door in topic dagteller
Hoi Roelof,<br>Mijn dagteller doet het ook niet (amazon Combi). Ook de algemene teller werkt niet. Heb je enig idee hoe je die van jou aan de praat hebt gekregen?? <p>Klaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-11-2001 18:47 #58829 door
Beantwoord door in topic dagteller
Onder je dashbord zit links van de stuurkolom een draaimechanisme. Eerst naar links draaien en dan naar rechts totdat ie op nul staat. Klaar is kees.Bij CRP in Waalwijk liggen vele gebruikte en nieuwe onderdelen. Kom eens langs!!!CRP WaalwijkHuub LommersJacques Wagtmans0416-650263

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-11-2001 10:05 #58828 door
Beantwoord door in topic dagteller
Sorry Kees dat ik nu pas weer reageer.Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik hem weer aan de praat heb gekregen. Ik bemerkte dat ie het weer deed nadat ik onder het dashboard met het een en ander bezig was geweest. Ik vermoed dus dat de reset-knop een beetje vast zat en dat door daar aan te frutten hij het weer is gaan doen. Als je andere teller het ook niet doet lijkt het misschien meer op een probleem met je kabel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.