matten amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2001 19:03 #57429 door
matten amazon is gemaakt door
Ik wil de versleten en gescheurde rubber matten gaan vervangen voor velours. In mijn onderdelenboek staat hier niets over vermeld.Zo te zien bestaan ze voor het interieur uit twee grote matten. Eentje voor en eentje achter. Heeft het VOD een oplossing? Ook andere oplossingen zijn welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-10-2001 20:27 #58863 door
Beantwoord door in topic matten amazon
Ik heb op de beurs bij het autotron matten gekocht voor een gulden of honderd. Deze waren te koop bij Scandcar (Moergestel). Ze bevallen erg goed. Het zijn voor 3 matten en achterin 1 grote. Verder heb je nog meer soorten, maar voor veel meer geld... Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2001 08:48 #58862 door
Beantwoord door in topic matten amazon
Het VOD heeft ook mattensets voor Amazone voor praktisch de zelfde prijs.Ik vind dat het kopen bij het VOD de voorkeur heeft bij gelijke artikelen en prijs, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2001 10:20 #58861 door
Beantwoord door in topic matten amazon
Bel ff naar Transocar in Berkel-Enschot. Die hebben van alles liggen tel o13-5334120

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-10-2001 10:37 #58860 door
Beantwoord door in topic matten amazon
Ik heb 16 jaar geleden een mattenset bij het VOD gekocht, en deze gebruik ik nog steeds, gaat perfect. Inmiddels al 150.000 km mee gereden.Kees heeft gelijk, bij gelijke prijsstelling en kwaliteit moeten we ons VOD in ere houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.