rolriemen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2001 22:15 #57293 door
rolriemen is gemaakt door
Ik heb onlangs bij een volvo sloopbedrijf nieuwe veiligheidsriemen gekocht. Na lostornen van de stiksels en hermontage van enkele originel onderdelen, heb ik de boel weer vast laten stikken door de plaatselijke schoenmaker. Ik vraag me nu echter af of ik geen problemen krijg met de verzekering of de RDW. Riemen is toch ook een item voor de APK. Wie weet hier het fijne van? Wie weet waar ik de veiligheidsriemen officieel kan laten stikken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-12-2001 00:01 #59323 door
Beantwoord door in topic rolriemen
Beste Roemer,gordels hebben een essentiele functie, zodanig dat de eventuele besparing van een paar tientjes of meer in geen verhouding staat tot het verschil tussen prettig leven of dood (of niet prettig leven).Juist daarom zijn er wettelijke eisen waar aan gordels dienen te voldoen. Sommige van die wettelijke eisen, zoals max. 119 1/2 op de snelweg zijn niet altijd door een zinnig mens te begrijpen, maar met echt veiligheidsgerelateerde zaken moet je geen loopje nemen. JOUW leven kan er van af hangen!Koop altijd nieuw in dezen!Siang Phoa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-12-2001 11:49 #59322 door
Beantwoord door in topic rolriemen
Inderdaad, het is precies om die veiligheid dat ik voor moderne rolriemen heb gekozen. Om dezelfde reden wil ik de riemen officieel laten stikken. Maar waar en hoe?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-12-2001 12:42 #59321 door
Beantwoord door in topic rolriemen
Pas op met gordels. Nieuwe gordels kosten je ca. fl. 100,-- of Euro 45 ga je daar alle moeite en risico's voor lopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2002 11:34 #59320 door
Beantwoord door in topic rolriemen
Nieuwe riemen 45,-piek/ euro waar? Ik ben ook op zoek maar ze zijn duur Kan je mij zeggen waar ik ze kan kopen. BVD martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2002 17:14 #59319 door
Beantwoord door in topic rolriemen
Rolgordels voor achter zijn te koop bij Halfords ca Euro 45,--, Zie ook items rolgordels op dit forum. En gordels voor voor heb ik bij vam Silfhout vandaan in Doetinchem. Kijk bij een betere automaterialen zaak meestal zijn dit soort gordels een stiefkind en willen ze er van af omdat er nog maar weinig vraag naar is. Ik dacht dat ik voor deze gordels ca. Euro 54,-- had betaald. Vragen en proberen af te dingen. succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.