verwarming

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2002 16:56 #57033 door
verwarming is gemaakt door
Het wordt in mijn Amazone na een tijdje rijden nogal warm. Heb ik nu de schuiven verkeerd staan of is mijn thermostaat naar z'n moer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-03-2002 19:09 #60202 door
Beantwoord door in topic verwarming
Als de "TEMP"-schuif helemaal op koud staat (naar boven), dan mag het niet warm worden in de auto. Gebeurt dat toch, controleer eerst of de metalen draad die de klep bedient niet los is geschoten van het hendeltje op de thermostaat. Het is niet denkbeeldig dat iemand met losse voetjes die heeft losgestoten.Zit de draad echter wel aangesloten, maar maakt de stand van de TEMP-schuif helemaal niets uit, dan vermoed ik de thermostaat. Als het tot slot wel mogelijk is om te kiezen tussen heet en koud, maar dat er geen gradatie tussen (zoals warm) te kiezen valt, controleer dan de thermokoppel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2002 00:51 #60201 door
Beantwoord door in topic verwarming
kan het zijn dat de kraan blijft lekken? Dat er dus warm water blijft stromen terwijl de stand op koud staat? Bij mij is het zo dat er wel een verschil is tussen warm en koud, maar dat er erg moeilijk te mengen valt. Verder blijft het toch redelijk warm in de zomer als de kraan op allerkouds staat afgesteld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-03-2002 12:15 #60200 door
Beantwoord door in topic verwarming
Klinkt als het aanschaffen van een nieuwe thermostaat. Haal dan voorzichtig je voeler uit je kachel (draad) zit onderin opgerold. Eruithalen valt mee erin doen is wat gefriemel. je kan er deels in komen als je de luchtklep aan de voorzijde open zet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.