stuurhuis loskrijgen om dashboard te verw.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 12:06 #57027 door
Hallo allemaal! Ik wil ivm met het spuiten van mijn Amazone B20 uit '70 mijn stuurhuis voor het dashboard loshalen, zodat ik het dashboard er helemaal af kan halen en bij de achterliggende rand van de voorruit kan. Ik heb alles los gekregen, maar ik stuit nog op iets waardoor ik het dashboard niet verder naar achter kan trekken dan een paar cm. Ik weet niet precies wat ik nog moet doen. Zit er nog een bout oid, ik kan het niet vinden in het vod boek. Wie kan mij helpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-03-2002 16:59 #60233 door
Je zal het hele stuur, zwarte stuurkap weg moeten halen. Aan de onderzuide van het dashboard zitten twee schroeven vast aan het stuurhuis. Daarna kan het dashboard nog blijven haken achter het stuurhuis. Is de choke handel ook los

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2002 12:28 #60232 door
Het dashbord zit aan de linker en rechterzijde bij de portieren vast, onder de zwarte sierlijst bij het raam en met 2 bouten aan je stuurstang. Als deze verwijderd zijn moet je hem naar voren kunnen halen. Hij kan nog blijven hangen aan bedrading, km tellerkabel of kit. Als je je dashbord eraf heb denk er eens aan om de binnenzijde wit te spuiten hier zie je niets van als hij gemonteerd is maar als je aan de bedrading werk en er onderhangt dan scheelt dit een heel stuk. Het werkt een stuk fijner.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.