kokos matten amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2002 15:48 #56904 door
kokos matten amazon is gemaakt door
Nu is mijn amazon wel mooi in orde, inclusief de vormgemaakte originele grijze rubber vloermatten, maar ik wil toch graag extra matten erin om de rubberen te beschermen. Nu dacht ik dat het wel bij zijn leeftijd zou passen (1963) om hier kokosmatten in te leggen. Maar weet iemand waar deze nog op maat voor de amazon uit te halen zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2002 16:43 #60625 door
Beantwoord door in topic kokos matten amazon
Arno,Ik heb bij een woninginrichter gewoon kokosmat van de rol gekocht. Dat is ook in verschillende kleuren te koop. Dan is het nog even een mal maken van karton o.i.d. en je kunt zelf de mat uitsnijden. Succes, Joep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2002 15:04 #60624 door
Beantwoord door in topic kokos matten amazon
Waarom cocosmatten? Dit geeft bij mij het gevoel van een strandauto ... Ben je dan niet beter om rubber voetmatjes te leggen op de grijze rubber? Ik heb ze in mijn amazon, en ze zijn origineel van volvo: uitzicht is lichtgrijs/blauw met ruitjes met een volvo-embleem erin (ik heb er met het oude embleem grote V en het vernieuwd embleem ijzersymbool). Aan de voorkant trapeziumvormig, en zitplaatsen achterkant kleine rechthoekkige.Is trouwens heel gemakkelijk voor onderhoud: gemakkelijk tussendoor uitnemen, uitborstelen, eventueel met water, en hupsakee je kan verder.A propos, waar heb je een volledig voorgevormd rubber tapijt gevonden voor de voorkant?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2002 15:28 #60623 door
Beantwoord door in topic kokos matten amazon
cocos...lekker bij de tijd...van toen..leek mij leuk.Welke typenummers hebben de matten die jij gebruikt? Rood lijkt me ook wel aardig, past bij de rest van het interieur.Voorgevormde mat? Voor...uit een stuk rechtstreeks uit zweden...meegenomen door Bas de Koning (Veteran cars).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2002 13:28 #60622 door
Beantwoord door in topic kokos matten amazon
Heren,Ik heb onlangs bij het VOD een prachtige mattenset gekocht voor mijn Amazon. Van die antraciet kleurige ruige/stevige stof, keurig van pasvorm met bevestigingsdrukkertjes dus nooit meer schuivende matten. En dat voor ongeveer 50 Euro (of zelfs ietsje minder).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2002 21:48 #60621 door
Beantwoord door in topic kokos matten amazon
Voor de volledigheid wil ik toch ook altijd even de afloop in het forum vermelden. Ik heb na enig rondzwerven bij de tapijtboer rode kokosmat gekocht die natuurlijk mooi bij de rest van het rode interieur past. Zoals werd aangeraden even een mal gemaakt van oud behangpapier en met een nieuw stanley mesje alles op maat gesneden. Voor twee trapeziums en achter twee vierkantjes. En tjongjonge wat ziet dat mooi uit...helemaal af...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.