dashboard bekleding onder

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2002 12:02 #56766 door
dashboard bekleding onder is gemaakt door
Gister kwam ik een 121S tegen waarbij behalve de gepolsterde bekleding aan de bovenkant van het dashboard, ook nog eens een keer de onderkant van het dashboard met dezelfde stof bekleed was. Schijnt vroeger een accessoire geweest te zijn.Behalve dat het veilig is staat het bovendien heel erg mooi !! Weet iemand of dit nog ergens te krijgen is ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2002 13:21 #61054 door
Beantwoord door in topic dashboard bekleding onder
Bij mijn weten is het nooit een accesoire van Volvo geweest, mijn kennis gaat terug tot midden jaren zestig toen ik als jong monteur het genoegen had om aan nieuwe Amazone's en Katterugen te mogen werken.vr. gr. Kees Vos

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2002 13:32 #61053 door
Ik zag net ergens anders in een advertentie dat het ding kniestootrand heet. Wederom in een van oorsprong Amerikaan, wellicht alleen daar verkocht ?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2002 16:11 #61052 door
Klopt volgens mij. Amerikaans. Als je het in het werkplaats handboek op zoekt moet je het antwoord wel vinden (ik heb het nu even niet bij de hand).

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2002 17:35 #61051 door
Klopt, het is een USA toevoeging, of het officieel door volvo gemaakt is weet ik niet, het zou ook een toevoeging van de USA importeur geweest kunnen zijn die op die manier aan de amerikaanse wet kon voldoen.Ik zie ze wel eens op mijn volvotrips in Californië maar nooit los te koop (helaas)Groeten, Joost.