stoelen 164

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2002 09:09 #56721 door
stoelen 164 is gemaakt door
Heeft iemand enig idee of de stoelen uit een 164 eenvoudig te monteren zijn in een Amazone ? De achterbank zal niet passen, dat lijkt me wel logisch maar een setje lederen voorstoelen lijkt me niet verkeerd....Wie kan me verder helpen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-06-2002 09:37 #61185 door
Beantwoord door in topic stoelen 164
Johan,ik had lederen voorstoelen uit een 240 en zou deze in mijn amazon plaatsen,maar heb er uiteindelijk maar vanaf gezien. Dit lijkt namelijk voor geen meter,je zult een frame moeten maken om de stoel op de bestaande gaten te plaatsen,of (als je daar geen problemen mee hebt) gaten in de bodem moeten boren. Dit geldt dus voor 240 stoelen en bij mijn weten is het voor de 164 niet anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-07-2002 21:55 #61184 door
Beantwoord door in topic stoelen 164
Dat is niet ingewikkeld. De steunen voor de stoelen van de amazon binnenstebuiten keren en de 164 stoel kan er vrijwel in. Slim om de bestuurdersstoel met extra ringen wat naar het midden te schuiven, anders kun je de handrem vrijwel niet meer pakken. Beetje met ringen prutsen aan voorzijde om de originele voorbout te gebruiken. Kortom, in een uurtje zit jeweer als gegoten. Let op met leer, zoek een 74ér, die hebben stoelverwarming. Nog een uurtje met zekering en draadjes prutsen en je zit oom in de winter prinheerlijk. Mijn eigen amazon deed het er prima mee.Rob Hendriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.