hemeltje (lief)

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2002 22:22 #56318 door
hemeltje (lief) is gemaakt door
Ik moet mijn hemeltje nog ophangen in mijn Amazon. Ik heb dit nog nooit gedaan, en wil vragen of iemand tips en trucks heeft. Ik heb wel eens gehoord dat er iets over in een vakblad heeft gestaan. Heeft iemand misschien dit vakblad en wil bij een copy op sturen?In mijn volvo zit ook een schuifdak, om het allemaal nog wat lastiger te maken. Groet, Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-11-2002 12:03 #62532 door
Beantwoord door in topic hemeltje (lief)
zie ook eerdere vragen op het forum en mijn verhaal op de site van regio oost. Je heb gelijk met een schuifdak wordt het wat lastiger maar het is een kwestie van geduld. Waar woon je?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-11-2002 17:05 #62531 door
Beantwoord door in topic hemeltje (lief)
welke side bedoeld u met regio oost? Ik woon in zwolle, als iemand langs wil komen, dan is hij of zij hartelijk welkom. Ik ben er op dit moment nog niet aan toe om de hemel er in te zetten, want ik ben nog bezig met opbouwen van de auto. En hij moet nog gespoten worden.Met vriendelijke groet Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
22-11-2002 17:37 #62530 door
Beantwoord door in topic hemeltje (lief)
voor regio oost zie de links daar staat een restauratie verslag van mijn combi.Ik woon zelf in doetinchem je kan mij ook bereiken via de mail van regio oostrene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2004 17:35 #62529 door
Beantwoord door in topic hemeltje (lief)
hopelijk zit je hemeltje er al inheb je iemand gevonden die je wilde helpenik zelf kom uit Epe en moet ook een nieuw hemeltje plaatsenmet vriendelijke groetFred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.