dashboard opzetbakje

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2003 10:32 #56128 door
dashboard opzetbakje is gemaakt door
Ik heb een los opzetbakje voor op het dashboard van mijn amazon. Nu weet ik dat er dashboards zijn (123GT) waar het bakje "ingegoten" aanwezig is..Is het opzetbakje dat ik heb ook een accesoire dat destijds bij de "gewone" amazon te krijgen was, of is dit te allen tijde enkel en alleen voor de 123GT versie bedoeld ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2003 11:41 #63241 door
Beantwoord door in topic dashboard opzetbakje
Het kan heel goed een "period " accessoire zijn. Er werd er in ieder geval eentje aangeboden, ik weet natuurlijk niet of jouw exemplaar er zo een is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-02-2003 18:24 #63240 door
Beantwoord door in topic dashboard opzetbakje
Het bakje wat ik heb heeft een perfecte pasvorm op het dashboard (de ronding klopt mooi).Dan kan ik dus als orginaliteitsfreak (nou ja binnen grenzen) dus gewoon het bakje in mijn niet-123GT zetten zonder hierbij op heilige huisjes te trappen...mooi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2003 12:05 #63239 door
Beantwoord door in topic dashboard opzetbakje
Ik heb al jaren zo een bakje, leg er alleen een antiglijmatje in anders vliegen de onderdelen steeds over het dashboard. Het bakje klem je onder het raam profiel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2003 15:51 #63238 door
Beantwoord door in topic dashboard opzetbakje
In mijn Amazon (die ik overigens net verkocht heb) zit ook zo'n bakje (met anti-slip matje van een 'wollig' materiaal). De Amazon is een 2 deurs P130 uit '69. Het bakje past perfect en camoufleert de scheuren in het dashboarddekje. Het zat bij de auto dat ik 'm kocht en lijkt mij een originele Volvo accessoire.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-02-2003 16:37 #63237 door
Beantwoord door in topic dashboard opzetbakje
Ik heb een bakje zonder antislip, die gezien de uitvoering zeker origineel lijkt. Overigens ben ik ooit bijna in het water gereden doordat, tijdens een wat scherp genomen bocht over een brug, mijn shell stratenboek van het bakje afschoot en knel kwam te zitten tussen stuur / claxonring en dashboard, en ik dus niet meer terug kon sturen. De fietser die ik, luid claxonerend bijna mee het water in reed vond het minder grappig, evenals mijn bijrijder, die nog net op tijd het stratenboek los kon rukken. Weet waar je aan begint...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.