bakje bovenop dashboard

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 09:18 #55992 door
bakje bovenop dashboard is gemaakt door
Je ziet wel eens van die bakjes bovenop het dashboard van de Amazone, vastgeschroefd aan de raamlijst. Ik vind ze niet terug in de lijst van het VOD etc. Is dit niet origineel Volvo? Waar kan ik zo'n bakje vinden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 09:42 #63740 door
Beantwoord door in topic bakje bovenop dashboard
voor zo ver ik weet, is dit (losse bakje een orgineel volvo-accesoire uit de jaren 60. ik was er al 10 jaar 'verliefd' op vanaf het moment dat ik zo'n bakje zag in een nog te restauren combi. helaas..) ging de retauratie uiteindelijk door en ging dat bakje aan mijn neus voorbij. soms zit het echter mee: 2 á 3 jaar geleden lagen er bij het VOD zomaar een paar op de toonbank. gebruikt weliswaar maar daarom zeker niet minder mooi. ik betaalde voor een zo'n bakje F 15,- dacht ik. houdt hoop, eens loop je tegen zo'n bakje aan, wellicht wel via dit forum? probeer ook eens 'onderdelen gevraagd'.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 13:06 #63739 door
Beantwoord door in topic bakje bovenop dashboard
waren die bakjes, samen met de toerenteller niet de standaarduitrusting van de 123GT?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 13:32 #63738 door
Beantwoord door in topic bakje bovenop dashboard
zou kunnen, het kan ook zo zijn dat dit bakje in de gt's een vast deel uitmaakt(e) van de dashboard bekleding zoals deze nog wel nieuw verkrijgbaar is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-04-2003 13:11 #63737 door
Beantwoord door in topic bakje bovenop dashboard
klopt ik heb een 122s met ook standaard toerenteller + bakje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.