miles vs kilometers

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 16:59 #55598 door
miles vs kilometers is gemaakt door
Ik zag op de Yahoo club 1800list een link naar deze website.www.speedograph-richfield.co.uk/Zij komen voor uit Smiths en kunnen een meter omzetten van MPH naar KM/U.Nieuwe mechanisme en een nieuwe dial.Misschien dat er in Nederland ook wel bedrijven zijn die het doen en kunnen maar ik ken ze niet. Dit is dan toch wel een handig en ervaren adres.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 17:59 #65218 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
He Niek, ik heb voor mijn P1800E m'n meter om laten zetten bij Van Putten&Son in Rotterdam. Ziet er gewoon als nieuw uit en werkt ook weer als nieuw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 21:46 #65217 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
Pieter, Heeft Van Putten & Son ook een goede oplossing voor afbladerende verf van de kilometer teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-08-2003 21:49 #65216 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
Ja hoor, voor mij hebben ze toen een nieuwe achtergrondplaat gemaakt ivm de conversie. Je ziet er echt niets van! Ze hebben toen ook het binnenhuis wit gespoten. Zie je weer wat in het donker!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2003 14:06 #65215 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
Ik heb op mijn mile teller streepjes geplakt op de plaats van 50 / 80 / 100 /120 km werkt ook goed en kost niets.Het eiken hebben we gedaan met een lasergun samen met een bevriende politieagent. Hij zat naast me en richten elke keer op een verkeersbord. Ik weet dus dat mijn wagen exact zoveel km rijdt. Ik moet toe geven dat er een aardige afwijking in de teller zat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2003 15:47 #65214 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
Hallo, Pieter. Ik ben ook in het bezit van een p1800e. En wil hem ook om laten zetten in km.Wil je mij het adres, telefoon en eventueel de site mailen. bij voorbaat heel hartelik dank. Leen Luyendijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-08-2003 18:59 #65213 door
Beantwoord door in topic miles vs kilometers
Leen hierbij het adres:Van Putten & Son Clocks & Instruments Meidoornsingel 337/A 3053BR Rotterdam 010-4225847

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.