gordels amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 18:58 #55566 door
gordels amazon is gemaakt door
Bestaan er gordels voor een Amazone voor achterin? Heeft iemand ervaring met het maken van gordels achterin (voor de kinderzitjes)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 20:10 #65339 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
Vanaf een bepaald jaar zijn gordels achterin zelfs standaard. Mijn 70-er heeft ze dus voor en achter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 21:16 #65338 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
naar mijn beste weten hebben de sedan en coach vanaf bj 1966 al schroefgaten zitten voor twee driepuntsgordels, achterbankzitting optillen, dan zijn ze te zien, eventueel verstopt onder geluiddemping materiaal, bovenin zijn de schroefgaten te voelen net even boven het karton van de hoedenplank onder het flapje van de hemel.Combi schijnt ze sowieso te hebben, ik heb mijn combi 22 jaar geleden verkocht, weet het dus niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 21:55 #65337 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
Voor mijn kinders veiligheid heb ik bij Halfords twee setjes gekocht, degelijk vastgezet met grote en dikke carrosserieringen en hoera dat werkt prima

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 22:09 #65336 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
De rolgordels uit een 240 sedan heb ik op de hoedenplank gemonteerd met daaronder een verstevigingsplaat (uit (sorry) een alfa). Aangezien er in mijn 122s uit '63 nog geen bevestigingspunt zit thv de wielkuip heb ik daar in 1995 een gat geboord en inderdaad met een hele dikke carosseriering het boeltje vastgezet.groet Ruud

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-09-2003 22:36 #65335 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
in mijn 62-er Amazon heb ik ook bevestigingsgaten laten maken ( 3x onder). Ter versteviging zijn er evenwel platen aangelast. Als de kids wat ouder zijn, zitten ze veilig in een tuigje. Er zijn in de hoedenplank voorgestanste gaten waar een gordelbout doorheen past. Ook bij dit bevestigingspunt vertrouw ik niet op het oppervlak van een ringetje; een tuinscharnier van 30 cm lijkt mij degelijker.Navraag bij keurmeesters van rallysportclubs gaf aan dat zelfs zijzelf hun 4-punts harnas op deze wijze vastzetten tenzij ze een volledige rolkooi monteren, dan is de bevestiging uiteraard aan de kooi. Hopelijk heb je nu voldoende info om jouw auto als gezinauto te kunnen blijven gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2003 11:53 #65334 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
zie ook eerder berichten, hier is al vrijveel over geschreven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-09-2003 17:28 #65333 door
Beantwoord door in topic gordels amazon
ik sluit me aan bij rene: kijk naar vorige berichten; ik heb er al geschreven, daar ik gordels in mijn amozon 65 geplaats heb: een makkelijke klus mits boren van 1 gat in wielkuip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.