gordels achterin

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2003 20:15 #55524 door
gordels achterin is gemaakt door
Gister (13-9) op de Klassiekerbeurs in Utrecht een set orginele achter gordels op de kop kunnen tikken.Ik heb al een zoek opdracht gedaan naar "de gordels ". Ben er uit dat de 3 punts gordels in mijn amazone 2d 1965 moeten passen. De bout in de c-stijl heb ik al gevonden. Maar waar de andere te vinden??? In deze tijd moet er toch eens iemand een foto gemaakt of kunnen maken van deze plekken. Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2003 23:37 #65485 door
Beantwoord door in topic gordels achterin
zitting en rugleuning van de achterbank lichten, zie je de schroefgaten zo zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 07:56 #65484 door
Beantwoord door in topic gordels achterin
aan de linker en rechterzijkant, deze willen wel eens slecht zijn (veel roest) en in het midden 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 17:40 #65483 door
Beantwoord door in topic gordels achterin
ook een amzon 65 wel vierdeurs; verandert het iets? de gaten achter het zitgedeelte van de achterbank zijn voorgeboord en dichtgemaakt met een rubberstopje (bij mij was één van de twee gaten verstopt achter geluidsdempend materiaal); het gat aan de wielkast was er niet, en moet je boren.Voor een derde persoon, heb ik in het midden een extra tweepuntsgordel geplaatst, hetgeen origineel --denk ik -- niet voorzien was in de modellen '70, maar lukt heel goed. succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-10-2003 16:34 #65482 door
Beantwoord door in topic gordels achterin
nordicar - Frank in Heerhugowaard heeft ze op voorraad en kan je verder helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.