bekleding

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-11-2003 20:36 #55334 door
bekleding is gemaakt door
hallo allemaal, sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een amazon.. nu is de kleding helemaal kapot. weet iemand een oplossing??? nieuwe kleding kopen, opnieuw laten bekleden??? alle tips zijn welkom.. ik woon in brabant vlakbij helmond dus misschien dat iemand hier iets in de buurt weet??? ohwja, ik zoek ook nog nieuwe bumpersalvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-11-2003 20:46 #66250 door
Beantwoord door in topic bekleding
Proficiat met je Amazon! In Helmond kun je eens een keertje langs gaan bij Schampers, www.schampers-volvo.nl/ . Zelf vind ik het niet echt een proffessioneel bedrijf, maar ze hebben er redelijk verstand van zake. Nieuwe bumpers tref je het best op een beurs, wat betreft bekleding kan ik je niet verder helpen. Succes en veel Volvoplezier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-11-2003 21:20 #66249 door
Beantwoord door in topic bekleding
In de buurt van Helmond heb je Martens (Deurne). Ik woon ook in de buurt, maar ik heb mijn bekleding voor de voorstoelen bij Nordicar besteld (Heerhugowaard) omdat Martens en Scandcar (Moergestel) geen complete sets konden leveren en ik geen zin had om te wachten. Bekleding is behoorlijk prijzig, en het het vervangen van de hoezen is een rotwerk, maar uitbesteding is nog veel duurder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-11-2003 10:11 #66248 door
Beantwoord door in topic bekleding
Ik ben momenteel bezig met een ama waar 4jaar geleden een compleet nieuw interieur in is gegaan. stoel bekleding, deurpanneeltjes en hemel.wat opvalt is dat de wangen van de voorstoel zittingen na 2jaar dagelijksgebruik al stuk zijn. Ik heb hier vorig jaar weer nieuwe wangen in laten zetten door een meubel stoffeerder.Het betreft hier een zwart leren interieur.alles is dus nog gewoon nieuw te koop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-11-2003 15:41 #66247 door
Beantwoord door in topic bekleding
Mocht je er niet zoveel geld aan willen uitgeven maar voorlopig even wat netter willen rijden, dan verkoopt halfords, netjes passen de stoelhoezen in grijs ruitjesmotief die redelijk klassiek ogen en zeer netjes passen. Complete set voor twee voorstoelen en achterbank kost je ongeveer 50-60 euro. Blijft een wat magere oplossing maar ziet er wel toonbaar uit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-11-2003 17:39 #66246 door
Beantwoord door in topic bekleding
Ja, want voor pas twee keer dat bedrag heb je één nieuwe hoes voor alleen de rugleuning van een voorstoel (excl. BTW!).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-11-2003 09:24 #66245 door
Beantwoord door in topic bekleding
Halloik heb nog een set zwarte en bruine bekleding staan voor een Amazon. Beide compleet en netjes. Mail maar als je interesse hebt.Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.