plaats speakers

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-12-2003 21:24 #55224 door
plaats speakers is gemaakt door
Weet iemand wat de originele plek was/is om de speakers voor een radio in te bouwen? Of zijn er wellicht niet originele maar wel betere plaatsen?Alvast bedankt,Hillebrand

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-12-2003 22:31 #66678 door
Beantwoord door in topic plaats speakers
Bij mijn amazon-combi '66 zit er achter het handschoenenkastje/vakje een speaker. Op zich is dit wel een goede plaats alleeen als je stereo speakers wilt installeren kom je er niet mee weg en moet je dus iets anders verzinnen. misschien onder het dashboard. Voor kevers zijn er speciale speaker houders ik denk dat die ook wel in een amazon passen. Kijk eens op www.paruzzi.nl .succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-12-2003 18:32 #66677 door
Beantwoord door in topic plaats speakers
in de zestigerjaren spraken we vaak nog over mono radio's, dus één speaker. Kijk je via de bagageruimte naar het verticale plaatwerk tussen hoedenplank en achterruit, dan zie je in het midden een ovale plaat die makkelijk uit het plaatwerk verwijderd kan worden. Past precies een ovale luidspreker in. Toeval????.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2003 13:36 #66676 door
Beantwoord door in topic plaats speakers
de ovale uitsparing onder de achterruit is effectief een ruimte voor een extra luidspreker; extra want de eerste hoort effectief aan de verticale stut van het handschoen"kastje".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 13:43 #66675 door
Beantwoord door in topic plaats speakers
hier 1 met eigenlijk dezelfde vraag. ik heb helaas probleem dat de gastank in de kofferbak zit, iemand nog een ander idee voor die speaker ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.