dashboardbekleding amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 13:01 #55194 door
dashboardbekleding amazone is gemaakt door
Voor mijn amazone heb ik een nieuwe dashboardbekleding gekocht en nu wil ik graag weten met welk type lijm ik dit moet lijmen. De onderkant lijkt een soort schuim en het moet gelijmd worden op een nieuw gespoten dashboard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 14:44 #66782 door
Beantwoord door in topic dashboardbekleding amazone
ik heb dit dashboard destijds succesvol vastgezet met klodders montagekit dat wat beter bestand is tegen hoge temperaturen dan het door een vorige eigenaar gebruikte bisonkit-achtige materiaal dat los liet.ik weet niet hoeveel jaar daarvoor de bisonkit was aangebracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 14:56 #66781 door
Beantwoord door in topic dashboardbekleding amazone
Waar ik goede ervaringen mee heb is Sikaflex-221. Dat is een zwarte lijm- en afdichtingskit die tijdens het lijmen corrigeerbaar is. Bestand tegen temperaturen van -40 tot + 90 graden (tijdelijk tot +150 graden).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 22:20 #66780 door
Beantwoord door in topic dashboardbekleding amazone
bij mijn combi heb ik de nieuwe bekleding geklemd tussen de zwarte voorruitlijst en het chroomlijstje ( zit perfect, en je kan hem er makkelijk wer afhalen)wees wel voorzichtig met het loshalen van het chroomlijstje, het zit onder de teller met boutjes en rechts met klemmetjes (kijk uit voor knikken)sucses,gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-12-2003 10:43 #66779 door
Beantwoord door in topic dashboardbekleding amazone
bedankt voor alle reakties over het monteren van een dashboardbekleding. Er zat een tussen die mij sikaflex 122 adviseerde. Ik denk dat ik dit ga toepassen.Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.