kilometer-teller amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 16:25 #55193 door
kilometer-teller amazon is gemaakt door
Hallo,Mijn dag- en totaalteller van de Amazon doen het niet meer.Daatnaast wappert de snelheidsmeter van links naar rechts.Moet ik de gehele teller vervangen ?Zo ja, waar vind ik de voordeligste teller (nieuw ) ?Zo neen, wat dan ? en hoe ?alvast bedankt voor je reactievr.gr. Bernard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-12-2003 21:53 #66784 door
Beantwoord door in topic kilometer-teller amazon
Je gaat toch wel eerst je km.tellerkabel controleren voor je weer een hoop geld gaat uitgeven?harry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-12-2003 22:10 #66783 door
Beantwoord door in topic kilometer-teller amazon
Als de dag en kilometer teller het niet meer doen maar de snelheidsmeter nog wel dan zit het probleem in de kilometerteller. Als je die open maakt dan zie je wat asjes met tandwieltjes zitten. Waarschijnlijk zit een van die tandwieltjes los op de as. Voorzichtig demonteren en met een hamer een klein plat vlakje op het asje slaan. Vervolgen het tandwieltje weer op het asje schuiven. (behoort dan goet klem te zitten)Heb ik 15 jaar geleden eens een keer gedaan en de boel functioneert nog altjd prima.Het slingeren van de snelheidsmeter wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een kilometerteller kabel die of in een knik zit of bijna versleten is (zoals Harry al opmerkte)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.