gt dasboard

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-03-2004 18:59 #54985 door
gt dasboard is gemaakt door
Halloik heb een GT dashboard voor mijn 140. Nu doen de temperatuurmeter en de benzinemeter het niet. Het ligt niet aan de voltage-stabilisator; die heb ik al van een goed werkend exemplaar gewisseld. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn of hoe ik kan testen wat er aan de hand is? Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-03-2004 20:34 #67505 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Ik zou evengoed maar eens zoeken naar een print bereuk oid. Het klinkt wel of je stabilisator achter op je unit stuk is. ik genoof dat hij een uitgangs voltage moet hebben van 10 volt +/- 0.2 voltAls je het laatste zeker wil weten wil ik het voor de 100% zekerheid wel even nazien.Ik ga er vanuit dat je de massa hebt schoongemaakt en gemonteert met een likje vet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-03-2004 21:36 #67504 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Ik he gezocht naar printbreuken, maar kan niets ontdekken. Ook de massa is netjes schoon; de behuizing van de stabilisator moet massa maken.De ingaande spanning van de stabilisator is gewoon 12 V, de uitgaande spanning pendelt tussen 0 en 5 volt heen en weer. Heel vreemd dus. Die gegevens heb ik ook gevonden; dat de spanning 10 volt moet zijn. Maar dat is ie dus niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-03-2004 23:58 #67503 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Ik wil wel ff kijken of ik nog een werkende heb liggen.Maar test hem eerst ff als hij van de print af is. je kan hem ook van een vroege 240 af slopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-03-2004 08:24 #67502 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Ik heb de stabilisator ook los getest. Deingaande spanning is dan 12 V, de uitgaande is hetzelfde! Terwijl hij als hij gemonteerd zit op de printplaat een spanning geeft die tussen 0 en 5 V schommelt. Kortsluiting ergens misschien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-03-2004 06:55 #67501 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Een 10 V regelaar mag niet meer als 10v uitsturen.mail mij maar ff ik kijk vandaag wel ff of ik er nog 1 heb liggen, dan stuur ik die wel ff op en kan je nog een keer wisselen.savo240@quicknet.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-03-2004 08:34 #67500 door
Beantwoord door in topic gt dasboard
Ik ga eens even aan een vriend van me vragen of ik zijn dash even mag lenen om de fout op te sporen. Alle losse selen uitwisselen moet uiteindelijk de kapotte factor opleveren. Als ik er uit ben laat ik dat weten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.