tips voor scheur in hemeltje?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2004 22:41 #54922 door
Na een tijd van zoeken, rondrijden, rondvragen en bekijken ben ik vanaf afgelopen woensdag officieel eigenaar van een volvo amazon combi, donkerblauw, 1969, lpg onderbouw, kenteken DL-95-94. Kent iemand het verleden van deze auto toevallig? De vorige eigenaar heeft deze auto ingeruild bij willems classics in Nij Beets (friesland, bij drachten) tegen een rode amazon sedan. Ik zou graag in contact komen met deze eigenaar (en ik ken de mogelijkheid van de RDW in Veendam, maar ik wil het eerst even proberen via deze weg.Dan mijn vraag: in mijn net gekochte amazon zit boven de bagageruimte een scheurtje in het hemeltje. Ik wil dit graag een beetje repareren. Ik dacht zelf aan tape erachter prutsen en dan beide delen op elkaar drukken. Hebben jullie misschien nog andere tips?Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-03-2004 11:47 #67775 door
Beantwoord door in topic tips voor scheur in hemeltje?
Hoi Thomas,Ik heb het gemaaktmet naald en draad van het ene naar het andere gaatje een beetje naar elkaar toe trekken.Er zijn van die halve maan naalden in de handel daar gaat het het makkelijkst mee.Je moeder of vriendin maar even lief aankijken.SuccesJoke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
24-03-2004 17:32 #67774 door
Beantwoord door in topic tips voor scheur in hemeltje?
Hallo Thomas, nog aanvullend op Joke: het hangt er altijd vanaf hoe ver je wilt gaan! Op zich valt de hemel te demonteren (bij mijn 144 wel in ieder geval) Afhankelijk van het materiaal en de spanning die erop staat bestaat bij gebruikt van alleen naald en draad altijd de gevaar van schreuren. Kombinatie van een stukmateriaal, erachter geplakt met Bison contactlijm (Tix? of zo) en dan van de voorkant afwerken met naald en draad lijkt me ideaal! Succes ook van mij! Gudrun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.