dagteller resetten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 17:53 #54887 door
dagteller resetten is gemaakt door
Na 4 jaar stilstand is de dagteller van mijn amazone spontaan weer gaan lopen, leuk he!Vraagje: weet iemand hoe je hem op 0 kunt resetten, ik heb namelijk geen flauw benul.groet erik postma

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 19:35 #67872 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
Onder het dashboard, ter hoogte van je stuur zit een draaiknopje, hier net zolang aan draaien tot het op nul staat. Misschien is het wel een tip om het metertje eens een smeerbeurt te geven zodat hij het blijft doen. Vooral bij een gasinstallatie heel erg handig om te kijken wanneer je tank bijna leeg is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 21:07 #67871 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
Thomas, draai je m daarna weer helemaal terug de andere kant op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 21:12 #67870 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
je kan em gewoon doordraaien, van 301 km draait hij bijvoorbeeld op 333.3, 444.4, enz. tot 999.9, nog een klein tikje verder en dan heb je 000,0 staan. Je kan gewoon even proberen, ik weet zo niet welke kant hij opdraait namelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 21:41 #67869 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
Na het op 000,0 zetten moet je hem weer terugdraaien. Doe je dat niet dan kunnen er rare dingen gebeuren (eigen ervaring). Zo heb ik wel eens gehad dat er na 50 km gereden te hebben ineens 150 km op de dagteller verscheen. Als je hem direct na het nulstellen terugdraait heb je daar geen last van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 22:48 #67868 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
De vroege types, pre 65, hebben een duwknop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2004 16:02 #67867 door
Beantwoord door in topic dagteller resetten
blijkbaar verschillende types draaiknopjes: bij mijn amazon 65 moet ik eerst tegen de klok in het knopje draaien en "opwinden" tot ik niet meer verder kan, nadien met de klok mee tot nul draaien, en je ziet effectief eerst alle 1, dan alle 2, dan 3 enz verschijnen tot na de negen, allemaal nulletjes verschijnen.Lokatie van de metalen knop klopt onder het dashbord aan de stuurkolom ergens perfect verborgen.succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.