kilometerteller

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 21:28 #54884 door
kilometerteller is gemaakt door
Ik ben van plan om mijn kilometerteller een nieuw verfje te geven.Is het in/uitbouwen erglastig/veel werk? Moet dan het dashboard dek eraf? Graag tips en ervaringen.bvd eugen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-03-2004 21:42 #67883 door
Beantwoord door in topic kilometerteller
Hoi Eugen,ik heb ivm de restauratie van mijn amazon deze klus net achter de rug. Het is niet moeilijk, maar een redelijke klus, omdat er veel draadjes los moeten uit het paneel(goed merken!) Daarna kun je het paneel met 2 schroeven losmaken. Wel opletten: de temperatuurmeter: deze moet je uit het paneel schroeven. Ook lastig om er goed bij te komen. Tip: haal je stoel eruit, dan kun je redelijk goed op je rug liggen en er goed bij. Kijk ook op mijn site op www.jobkooi.com waar ik een log van mijn restauratie heb, met wat beschrijving en foto's.succes, Job

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-04-2004 22:56 #67882 door
Beantwoord door in topic kilometerteller
ik weet niet of je al zover was, maar toch even dit: tellerklok gaat er van onderen uit. Je kan hem helemaal uit elkaar halen, zelf heb ik ook de glaasjes eruit gehad om de voorkant te spuiten en daarna de glaasjes er weer in gelijmd, inwendige voorzichtig smeren en het glas lekker schoonmaken, succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.