verwarming

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2004 21:10 #54871 door
verwarming is gemaakt door
Mijn verwarming wil niet helemaal uit van mijn volvo 144 bj 68.Het punt is dat als ik het wieltje dicht draai, er toch nog enigzins warme lucht in de auto komt, het lijkt er op dat die dan net het laatste beetje niet afsluit.Kent iemand dit probleem?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2004 00:02 #67937 door
Beantwoord door in topic verwarming
Waarschijnlijk is de kachelkraan defect (links op schutboard naast de kachel)Of anders de kabel die de kachelkraan bedient die te los zit, misschien 3 april naar berkhout gaan? daar is een volvo beurs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2004 09:30 #67936 door
Beantwoord door in topic verwarming
Voordat je de kachelkraan gaat vervangen kijk even of deze helemaal dicht gaat.Wat nogwel eens wil gebeuren is dat de buitenmantel van de kabel iets verschuift.De buitenmantel zit boven bij het draaiwiel en onder bij de kachelkraan met een klemmetje vastgeschroeft.Als je de kraan helemaal opendraaid en je hebt geen lengte meer over op je binnenkabel wil je buitenkabel nog wel eens verschuiven.Kijk bij je kachelkraan hoever de handel staat als ie helemaal dicht moet staan.Haal dan even het lipje los van de buitekabel en kijk of de kraan nog verder dicht kan, wellicht werkt het dan wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.