andere stoelen in amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2004 20:41 #54860 door
andere stoelen in amazon is gemaakt door
Wie heeft er ooit andere stoelen in een amazone geplaatst en kan daar over berichten? Welke stoelen kunnen niet of heel moeilijk, welke zijn er zonder veel problemen/aanpassingen in te zetten. Want hoe graag ik het origineel hou, die stoelen zijn een drama. Wie iets wil ruilen, ik sta voor alle suggesties open.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2004 21:48 #67970 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
ik heb eens een amazone gehad met de stoelen erin van een 164, gvolg is dat de stoelen klem tegen elkaar aan zitten want de stoelen zijn gewoon breder. Op dit moment heb ik een combi met nieuw schuim en nieuwe banden erin en deze stoelen zitten echt fantastisch, onze andere amazone heeft doorgezakte kussens en zit dan ook slecht, ik kan me dan ook voorstellen dat dit probleem zich ook bij jou voor doet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2004 22:05 #67969 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
De vorige eigenaar van mijn Ama combi heeft er Saab 99 stoelen (stof) ingeplaatst, waarvoor ik hem nog steeds dankbaar ben. Je kunt deels de oorspronkelijke bevestiging (met bij montage hoogte instelling via de drie gaatjes) gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2004 22:06 #67968 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
Kocht mijn Amazon puur om rally's mee te rijden; standaard stoelen zijn dan hopeloos; zitten nu Scheel sportstoelen in met armsteun en in kleur van de rest van de bekleding en uiteraard zeer veilige hoofdsteunen. Zit perfect; een dagje over 500 km rallyweggetjes denderen en je stapt "fris" uit . Middels simpel hulpframe met 4 bouten op de originele slede geschroefd op gewenste hoogte en hellingshoek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2004 23:29 #67967 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
Ik heb ook de pre 65 stoelen er uit gegooid en net als Marcel post 65 stoelen laten renoveren. OK, bij het betere gooi en smijtwerk geven ze geen zijdelingse steun, aan de andere kant heb ik meer dan eens 14 uur of langer op die stoelen gezeten, neen, niet constant achter het stuur.Niet doorgezakte (post 65) Amazon stoelen mogen gerekend worden tot de betere fabrieksstoelen die de automobielindustrie ooit geplaatst heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-04-2004 08:42 #67966 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
Drama? Heerlijk juist die amazonstoelen (in mijn '67 combi)! Wat ik dramatisch vind zitten zijn de moderne stoelen in duitse auto's, veel te hard en ze bieden niet op de juiste plaatsen steun. Alle lof voor de ergonomische Volvo stoelen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-04-2004 20:18 #67965 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
<p>Een Amazon heb ik niet, wel een PV444 en dat is de tweede klassieker waar ik stoelen in heb gezet uit een Citroen Visa van de sloop. Goedkoop, niet te breed, gemakkelijk te monteren in de meeste auto's, comfortabel (tenzij je van hard houdt) en met een paar hoezen een low-budget oplossing. Opnieuw laten bekleden is natuurlijk mooier, maar ook stukken duurder. Aan Scheel stoelen betaal je je scheel. Enige nadeel van die Visa's is dat ze op de sloop niet meet zo dik gezaaid zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-04-2004 16:51 #67964 door
Beantwoord door in topic andere stoelen in amazon
Paul, wij hebben recent onze originele amazone stoelen vervangen door rallystoelen en hebben dis een set beschikbaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.