veiligheidsgordel 3p achter amazon 1966

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-05-2004 11:36 #54770 door
Ik heb al eerder hier een vraag over gesteld, maar het is me niet helemaal duidelijk waar de 'rol'nu komt te zitten. Is dat op de c-stijl aan het hemeltje? Misschien is er een montage verhaal in eerdere v44 magazines geweest. 99-6? Deze mis ik en dat ging over een combi. Misschien hetzelfde?Gordels kan je ook bij Halfords kopen hoorde ik, of is het toch slimmer om het een en ander aan te schaffen bij Scancar of het VOD ivm maten van de bouten?Alvast bedankt,freek.Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-05-2004 23:28 #68343 door
Beantwoord door in topic veiligheidsgordel 3p achter amazon 1966
ik denk, maar weet niet zeker, dat de rol van een rolgordel niet zal functioneren indien geplaatst aan de C-stijl, omdat hij dan niet loodrecht zit en dus blokkeert. In de midden 60-er jaren waren statische 3-puntsgordels tenslotte al een nieuwe mode-gril. Wellicht kan plat op de hoedenplank met een grote versteviging aan de onderkant, diverse rallyrijders bevestigen op deze wijze hun 4-puntsgordels. Er zitten diverse gaatjes/doorgangen die je kunt zien vanuit de kofferbak. Eerst een rol uitproberen voordat je een gaatje maakt in de bekleding van de hoedenplank. Alternatief: statische 3-puntsgordels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-05-2004 21:02 #68342 door
Beantwoord door in topic veiligheidsgordel 3p achter amazon 1966
loop eens over een sloperij en kijk wat voor jou bruikbaar kan zijn, tevens is dit stukken goedkoper. moet lukken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.