middenconsole

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2004 20:40 #54669 door
middenconsole is gemaakt door
Zijn er voor de Amazone ook middenconsoles te krijgen? Ik zou graag een willen hebben. Ik heb ook wel eens gehoord dat er middenconsoles zijn voor de 140 die passen op de Amazone. Is dat wat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-06-2004 23:39 #68772 door
Beantwoord door in topic middenconsole
Peter, de middenconsoles van de vroege 140 tot 1970, ook met lange pook, past gewoon in je Amazon. Dan kun je er ook nog een klok in zetten, en je hebt wat extra aflegruimte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-06-2004 21:04 #68771 door
Beantwoord door in topic middenconsole
Peter, die van de 140 passen in principe wel, maar de originele voor de amazon lopen aan de achterzijde wat ronder en passen dus beter. Het type voor de 140 is vierkanter aan de achterzijde (bij de stoelen). Maar zoals Robert al zei, het kan natuurlijk wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2004 11:28 #68770 door
Beantwoord door in topic middenconsole
Ik kan ze niet vinden bij het VOD, Scandcar, Nova Classica etc. klopt dat ze daar niet te krijgen zijn? Dries, ik zag dat je een had staan op Marktplaats. Is die een beetje netjes? Wat kost 'ie ook al weer, en wat zijn de verzendkosten voor zo iets?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-06-2004 20:19 #68769 door
Beantwoord door in topic middenconsole
Peter, we mogen hier op het Forum niet in "handel" vervallen, dat is een gentlemens agreement onder de forum bezoekers, maar voor deze keer zal het wel niet zo'n vaart lopen hoop (sorry jongens). Ik heb er 2 1 met en 1 zonder klokje. Ik stuur gebruikte onderdelen uit principe niet op omdat het misschien wel kan tegenvallen en de kopers dan geen goed gevoel van de koop overhouden misschien. Je mag altijd even bij mij langskomen om de consoles te bekijken en dan een beslissing te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.