kilometerteller amazon

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 20:24 #54583 door
kilometerteller amazon is gemaakt door
De snelheid geeft hij nog wel aan maar de dag en kilometerteller lopen niet meer...ik ga dus de klokunit maar uitbouwen, maar voordat ik hieraan begin vroeg ik mij af of het wel mogelijk zonder al te veel demontage werk (toch niet de stuurkolom eruit bijv... :-( ) Weet iemand dit ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 20:58 #69143 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
Even de kmtellerkabel loshalen, contactslot en sigaretenaansteker eruit, dagtellerkabeltje loshalen, lampjes achteruittrekken, beide moertjes aan de achterkant loshalen en klaaro. (al is het wel een gepruts daar achter...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 20:59 #69142 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
Het contactslot moet je demonteren anders kom je niet langs de stalen bobinekabel. (mits je slot op het dashboard zit) Ik neem aan dat je weet hoe het contactslot los moet. Dan op je kop liggen doek op de handrem.(bescherming rug) Draden los halen, 4 moertjes loshalen en dan schuin opzij trekken Een half uurtje werk. k..klus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 21:05 #69141 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
Kijk, dat is nou zo geweldig....ik kom al een tijd niet meer op het forum om de simpele reden dat ik met veel plezier in mijn amazon rond ben aan het karren...nu heb ik weer een vraag en wordt die meteen zoals vanouds deskundig beantwoord....Hartstikke bedankt maar weer (kan ook bijna niet wachten tot de v44 beurs.. ;-) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 22:04 #69140 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
Het is even een beetje werk, maar als je de bestuurdersstoel uit de auto haalt maak je het je een heel stuk makkelijker om onder het dashboard te gaan liggen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2004 23:06 #69139 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
Nou die stoel kan er wel in blijven, ik ben ondertussen wel gewend om in een baarstoelhouding op de kop in de amazon te hangen...ziet niet zo fraai uit van de buitenkant weet ik (heeft iemand ooit een foto van gemaakt)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-07-2004 20:01 #69138 door
Beantwoord door in topic kilometerteller amazon
de 2 meters liggen uit elkaar en ik zie dat het 2 verschillende uitvoeringen zijn, oftewel dat ik de onderdelen niet kan omwisselen. Het enige dat ik nodig heb is het messing tandwieltje dat op het wormwielasje geperst zit....ik weet het antwoord bijna al...maar...is dit tandwieltje (evt met asje) ergens los te krijegen zonder dat ik meteen de hele meter moet kopen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.