het demonter van mijn 544 hemel?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-09-2004 16:27 #54332 door
Hallo,Ik wil graag mijn hemel (stoffen vakje's hemel) uit mijn PV544 demonteren, ik wil hem vervolgens wassen of cleanen. Wie kan mij vertellen hoe ik mijn hemel zonder deze te beschadigen uit mijn katterug krijg?Misschien heeft er ook nog iemand tips voor het schoonmaken van een stoffen hemel. Er zit bij mij namelijk wat weer en andere "zooi" in.Bij voorbaat dank,Harmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2004 12:08 #70244 door
Beantwoord door in topic het demonter van mijn 544 hemel?
Harmen, ik kan je meteen uit de droom helpen: die hemel krijg je er nooit heel uit. Aan de randen zit deze vast met een soort weerhaken. En zeker nu de stof oud en verweerd is, scheurt deze heel snel. Maar zelfs bij een nieuwe zal het niet lukken. Ik heb bij mij de oude eruit gehaald en een nieuwe vinyl geplaatst. Ook de stoffen is verkrijgbaar bij het VOD.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2004 12:30 #70243 door
Beantwoord door in topic het demonter van mijn 544 hemel?
Hoi Ben,Bedankt voor je andwoord.Jammer dat die hemels slecht zijn te demonteren, ik had het al helemaal in mijn hoofd om dat ding eruit te halen om hem vervolgens te laten reinigen. Ik heb bij SLUBO in Doetinchem gevraagd naar een nieuwe hemel, ik schrok nogal van de prijs.Ik ga eens kijken of ik de hemel misschien op een andere manier kan reinigen.Misschien is er nog iemand met een gouden tip, maar bedankt voor het andwoord (nu ga ik zelf niet aan het breken).Harmen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2004 13:20 #70242 door
Beantwoord door in topic het demonter van mijn 544 hemel?
Harmen, Bij het Vod kost een stoffen hemel 139,77 ex en een vinyl 95,34. Bijkomend voordeel is dat als je de hemel monteert, je de vuile vingers er gemakkelijker af kunt krijgen als je voor vinyl kiest. Wel eerst de vouwen eruit halen. Bij mij is dat niet gelukt omdat ik dacht dat ze er door de spanning wel uit zouden gaan. Succes, Ben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.