temp meter

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 10:08 #54113 door
temp meter is gemaakt door
mijn temp metertje heeft besloten met pensien te gaan, nu begrijp ik uit allerlei artikelen dat het kan liggen aan het capilaire buisje, als je besluit om te vervangen/aanschaffen is het dan 1 geheel???,(de voeler in het blok, de cap.leiding en het metertje in het dashboard) of kun je de drie onderdelen los monteren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 10:47 #71199 door
Beantwoord door in topic temp meter
Dat is allemaal 1 geheel. Ik heb weleens gehoord dat er mensen zijn die dat kunnen repareren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 15:58 #71198 door
Beantwoord door in topic temp meter
Knappe jongen als je dat kunt repareren. Weggooien en een nieuwe in het VOD kopen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 16:32 #71197 door
Beantwoord door in topic temp meter
Ik heb de temp. meter van onze P 1800 (zelfde systeem), laten repareren bij CASU in Utrecht. Repareren kán dus wel en ook in Noord-Holland woont een reparateur herinner ik mij, de naam weet ik zo even niet. Aan Casu betaalde ik 5 jaar geleden, NLG 300,-. Zal zeker niet goedkoper geworden zijn. Het VOD kan de meters nieuw leveren.Prijs plm. € 70,- excl. BTW, dus dat lijkt mij de beste optie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 16:46 #71196 door
Beantwoord door in topic temp meter
Kijk eens bij marktplaats, onder onderdelen Volvo. Zoek hier naar amazon en je vindt een temp. meter voor 35 euro. Er is nog niet op geboden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-11-2004 16:48 #71195 door
Beantwoord door in topic temp meter
ik heb zelf een onderbouwmeter gemonteerd.
op een beurs in rosmalen stond een verkoper met replica meters uiterlijk zeer mooi en perfect passend voor de meeste oldtimers ,
de meters zijn compleet en de voeler moet gemonteerd worden in de bovenste koelslang ,
( alles wordt bijgeleverd ) kosten waren 50
euro , de oude meter heb ik gewoon laten zitten , het grote voordeel van deze nieuwe meter is dat hij zeer nauwkeurig is , bij de originele meters heb ik wat nauwkeurigheid betreft zo mijn twijfels.
de naam van die man weet ik niet meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-11-2004 23:21 #71194 door
Beantwoord door in topic temp meter
wat voor volvo is het
mijn meter van mijn 444 is kapot en die is niet meer te koop bij de VOD
er is een adres in Rotterdam die ze kan reviseren, als je dat wilt hebben, graag even bericht.
is echter niet goedkoop.
en pas op bij het weer inbouwen, dat je eerst de leiding vanuit de cabine door schutbord doet en dan eerst weer aansluit op het motorblok en dan pas weer vast maakt.
want hij is zo weer kapot.
let ook op bij het kopen van een 2de hands
eerst goed controleren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.