achterbank

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2004 19:46 #54046 door
achterbank is gemaakt door
Heeft iemand misschien ervaring met het inbouwen van een achterbank uit een volvo 245/745/945 in een amazon combi. Tevens ben ik opzoek naar een velours pullmann interieur, in ieder geval stoelen en achterbank, uit een van de eerder genoemde volvo`s. Kleur liefst grijs of donkerblauw, maar andere kleuren zijn ook welkom. thomasgroeneveld@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2004 11:52 #71563 door
Beantwoord door in topic achterbank
Ik wil de achterbank van een Amazon in mijn fiat 500 bouwen. Iemand daar ervaring mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2004 18:35 #71562 door
Beantwoord door in topic achterbank
Nee,Ron,maar ik heb wel de achterbank van een 4 deurs Amazon achterop het zitje van mijn Puch vs 50 d van 1963 gebouwd.Jammer,dat ik dat in de jaren 60 nog niet wist,want ik kan nu twee meisjes tegelijk meenemen.Dat moet ook wel,want bij één meisje raakt de boel uit evenwicht.Verder staat het erg goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2004 18:51 #71561 door
Beantwoord door in topic achterbank
Ik begrijp natuurlijk wel,dat je bij de Puch iets meer ruimte aan de zijkanten hebt,maat verder moet het toch wel kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2004 18:56 #71560 door
Beantwoord door in topic achterbank
Tsja, mijn twee puch mv50`s hebben een te kleine stallingruimte dat daar ook nog een achterbank achterop kan. Maar is er niemand die dit ooit heeft geprobeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-11-2004 20:47 #71559 door
Beantwoord door in topic achterbank
Even zonder gekkigheid.Ik denk dat zo'n achterbank te groot is voor een amazon combi.Het lukt wel om voorstoelen van een 740 in een amazon te zetten.Ik heb dat wel eens gedaan.Ik zou eerst eens gaan meten voor wat die achterbank betreft.Een interieur van een 740 of 940 is wel makkelijk te krijgen.Succes!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.