hoofdsteunen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-12-2004 15:42 #53903 door
hoofdsteunen is gemaakt door
Kan ik in de voorstoelen van mijn amazon uit 1964 hoofdsteunen plaatsen. M.a.w. is dit in de rugleuning voorbereid?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-12-2004 16:46 #72417 door
Beantwoord door in topic hoofdsteunen
Dat hangt er van af: heb je het oude type fauteuils met stof/skai achterkant dan niet, heb je reeds de orthopedische skai bekleedde met instelbare lendensteun, dan zitten er fittingen in de rugleuning. Gaatjes maken recht boven de stangen en de hoofdsteunen met geleiders monteren. An sich simpel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2004 19:04 #72416 door
Beantwoord door in topic hoofdsteunen
als je stoelen hebt van het "nieuwe"type ,dus volledig skai,zijn de stoelen voorbereid voor hoofdsteunen.Je moet dan de brede hoofdsteunen hebben met alle bevestigingsmateriaal zoals de metalen pijpjes en alle plastic montage delen.Aan alleen hoofdsteunen heb je niks,Je moet dan het rugdeel van de stoel uit de auto halen en dan de hoes er geheel afnemen anders gaat het gegaranderd niet goed.Dus alleen gaten maken is niet voldoende.Ik heb al vaak hoofdsteunen gemonteerd.Als je meer wilt weten ,hoor ik het wel,Ik heb het hele spul kant en klaar liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-12-2004 23:01 #72415 door
Beantwoord door in topic hoofdsteunen
Siang en Niek bedankt voor jullie antwoord. Jammer voor mij, maar ik hoef niet op zoek te gaan, want mijn rugleuning is nog het
"oude" type met stoffen rug en zitting (wel lekker bij warm weer).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.